Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Dodávky (zboží) |
Rámcová smlouva, na základě které je VZ zadávána
Název |
Rámcová smlouva na dodávky kancelářského, sedacího a lehacího nábytku pro roky 2015-2016
|
Systémové číslo VZ |
0 |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku VZ |
0 |
Datum podpisu |
12.05.2015 |
Předmět zakázky
Stručný popis |
Uchazeč do 3 pracovních dnů od obdržení výzvy k podání návrhu na uzavření smlouvy oznámí zadavateli prostřednictvím interní komunikace e-tržiště Gemin, zda akceptuje výzvu k podání návrhu na uzavření smlouvy či nikoliv a do 5 pracovních dnů od obdržení výzvy odešle návrh na uzavření smlouvy, v souladu s čl. 4 bod 4.4RS.V návrhu kupní smlouvy musí být uchazečem vyplněny identifikační údaje a údaje o nabídkové ceně. Návrh kupní smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a bude nedílnou součástí nabídky podané prostřednictvím e-tržiště Gemin. |
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Dělení na části |
Ne |
Předpokládaná hodnota
Předpokládaná hodnota |
8 172,00 bez DPH |
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť |
Ano |
Měna |
koruna česká |
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu |
Ne |
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy s více uchazeči dle ustanovení § 92 ZVZ |