Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění provádění správy…

Výpis systémových zpráv

Zajištění provádění správy administrativní budovy ústředí Státního pozemkového úřadu

Systémové číslo: T002/15/V00032241
Zadavatel: Státní pozemkový úřad

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne

Předmět zakázky

Stručný popis V oblasti výroby tepla a teplé užitkové vody zajišťovat provoz kotelen a to především:
• Zabezpečovat provoz tepelných zařízení tj. plynových kotelen a zařízení k ohřevu TUV (kotelna v budově A má 4 závěsné kotle o celkovém výkonu 180 kW a kotelna v budově B má 3 kotle o celkovém výkonu 540 kW) a zajišťovat veškeré úkony spojené s provozováním tepelných zdrojů, včetně zajišťování oprav, v návaznosti na platnou legislativu a s ohledem na případné požadavky objednatele.
• Provádět periodické kontroly a nastavení všech funkcí kotelen dle návodů k obsluze a provozních řádů.
• Vedení předepsané evidence o provozu podle vyhlášky ČÚBP č. 91/93 Sb.
• Komplexní provozování kotelen, vč. vedení provozního deníku a příslušné písemné agendy a činností, vyplývajících z bezpečnostních, požárních a hygienických norem a předpisů.
• Udržování čistoty a pořádku, vč. udržování stavu barevného a štítkového značení v kotelnách v souladu s předpisy.
• Zajišťování odborných prohlídek a revizí podle platných předpisů a odstranění zjištěných závad v termínech stanovených v závěrech revizních zpráv, tj.:
- odborná prohlídka 1x ročně podle vyhlášky ČÚBP č. 91/93 Sb.
- revize plynových zařízení dle ČSN 386405 1 x za 3 roky
- kontrola plynových zařízení v mezidobí mezi revizemi 1 x ročně podle vyhlášky ČÚBP č. 85/78 Sb.
- revize elektroinstalace dle ČSN 343800 1x ročně za 3 roky
- revize tlakových nádob dle ČSN 690012
- revize detektoru plynu
• Zajištění kominických prací mimo prací určených zvláštnímu předpisy (dle vyhlášky 111/81 Sb. 4 x ročně).
• Jménem odběratele plnit povinnosti stanovení zákonem č. 86/2002 Sb., o správě ochrany ovzduší a o poplatcích za jeho znečišťování vč. zajišťování autorizovaného měření emisí.
• Informovat objednatele o výpadcích a haváriích v dodávce tepla a teplé užitkové vody vč. předkládání návrhů na opatření vedoucích k zajištění hospodárného provozu a bez poruch.
• Sledování měsíční spotřeby médií a zajištění kalibrace plynových čidel na metan 1 x ročně.
• Součinnost při reklamačních řízeních a kontrolní činnosti při provádění reklamačních i běžných oprav.
• Zajištění činnosti havarijní služby, kdy poruchy a havárie budou odstraněny na základě vlastního zjištění nebo na základě ohlášení ze strany objednatele. V rámci havarijního zásahu budou provedeny práce, které zabrání vzniku dalších škod a zamezí ohrožení zdraví osob. O provedeném zásahu bude proveden zápis, který bude přílohou faktury za tyto práce.
• Nejméně 3 x týdně pracovníci zhotovitele provedou fyzickou prohlídku všech zařízení. Při zahájení a ukončení topné sezóny provedou důkladnou kontrolu celého systému, tj. včetně:
- kontroly těsnosti rozvodů ÚT, TUV, vč. armatur s dotěsněním případných netěsností,
- kontroly funkčnosti armatur a komínového tělesa,
- kontroly těsnosti plynových rozvodů a zařízení kotelny.
V oblasti provozní zejména zajistit:
• Provádění pravidelných prohlídek nemovitostí z hledisek stavebně technického stavu konstrukčních prvků, domovních instalací a zařizovacích předmětů a dále z hlediska pořádku v objektu a informování o zjištěných nedostatcích a závadách.
• Podle požadavku objednatele zajistit provádění oprav a udržování nemovitosti a jejich částí v celé škále nutných profesí, a to i prostřednictvím třetích osob, aby byl uchován řádný bezporuchový a bezpečný provoz nemovitostí.
• Provádění odstraňování bezodkladných havárií a oprav, ohrožujících majetek či životy zaměstnanců v nutných profesích, a to nonstop, včetně víkendů a svátků.
• Přebírání jednotlivých dodavatelských prací či služeb, jejich odsouhlasení, případně uplatnění reklamací záručních vad.
• Zajišťování poskytování servisu a informování odpovědných osob ve věci provozu nemovitosti.
V oblasti technické zejména zajistit:
• Preventivní technické prohlídky domovních instalací a zařízení v souladu s platnými technickými předpisy.
• Předepsané periodické revize vyhrazených technických zařízení v souladu s platnými předpisy a normativy v jimi stanovených termínech odběratele.
• Odstranění závad zjištěných při periodických i jednorázových revizích.
• Spolupráci s příslušnými orgány při stanovení rozsahu případných škod na nemovitostech.
• Provádění technického dozoru během realizace dodavatelských prací.
V oblasti evidenčních zejména zajistit:
• Evidování stavebně – technických stavů spravované nemovitosti.
• Evidování objednávek veškerých oprav a udržovacích prací na nemovitosti.
• Evidování přehledů, plánů a termínů povinných revizí vyhrazených technických zařízení nemovitosti a dalších provedených revizí a odborných posudků zařízení a vybavení nemovitosti.
• Sjednání diagramů a rozpis fondu pro odběr elektrické energie včetně jejich dodatků či změn možných dle platných předpisů, sledovat a využívat termíny jejich možných úprav.
• Evidování veškeré další agendy související s provozem a správou objektů (provozní knihy vybraných zařízení apod.)
V oblasti kontrolní zejména:
• Provádění pravidelní kontroly směřující především k zajištění bezproblémového provozu objektu, vč. dodávek služeb souvisejících s užíváním objektů (tj. především externí úklidy, dodávky elektrické energie, vodné a stočné, dovoz odpadu, výtahy, STA apod.) Především pak na kontrolu prací realizovaných na základě smluvních vztahů či objednávek včetně účasti na jejich převzetí.
• Dbát na dodržování předepsaných lhůt a termínů kontrol a revizí a na případném odstraňování zjištěných závad.
Drobné opravy vnitřního vybavení:
• Provádění drobných oprav nábytku (včetně příležitostného stěhování apod.)
Zajišťování skartace papíru:
• Provádění každodenní skartace tříděného papíru a obalových materiálů.
• Obslužná doba se stanovuje v pracovní dny na dobu od 7:30 hod do 15:30 hod. s tím, že v mimopracovní dobu je zajištěn nonstop provoz oznamovací činností pro havárie vodoinstalací, plynoinstalací, elektroinstalací, kanalizací, rozvodu UT, včetně vyprošťování z výtahů.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 420 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace