Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování služeb, spojených…

Výpis systémových zpráv

Poskytování služeb, spojených s ostrahou objektu

Systémové číslo: T002/15/V00032056
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031 Ne 64,25 77,74 30.11.2015 09:49:00
B + H, spol.s r.o. 62968939 Ne 69,50 84,10 27.11.2015 13:55:38
BLESK Servis s.r.o. 27607429 Ano 54,49 65,93 27.11.2015 10:32:51
ESO Security servis s.r.o. 27504034 Ne 989 280,00 1 197 028,80 27.11.2015 11:19:25
KLM Security s.r.o. 27601005 Ne 65,00 79,00 30.11.2015 12:00:55
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva BLESK Servis s.r.o. 27607429
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, nikoliv mimořádně nízká.
Datum uzavření smlouvy 29.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 955 972,56
Celková smluvní cena s DPH 1 156 726,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 200 754,24
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, spojených s ostrahou objektu

Popis zakázky
Zadavatel požaduje od poskytovatele zajištění těchto služeb:
Fyzická a technická ostraha
- zajistit ochranu majetku a osob zadavatele nepřetržitou 24 hodinovou fyzickou a technickou (kamerový systém včetně monitoringu) ostrahou objektu jedním strážným na směnu
- zabezpečovat režim vstupu a vjezdu do objektu dle požadavku zadavatele
- zajišťovat oprávněnost pohybu cizích osob po objektu
- zajišťovat vnitřní i vnější kontrolu objektu a ploch areálu se zřetelem na uzavřenost oken
- dohlížet na dodržování zásad tzv. „klíčového režimu“ platného pro daný objekt, tj. zda klíče od určených vstupů a vjezdu jsou odpovědnými pracovníky ukládány stanoveným způsobem na určená místa
- vést o průběhu ostrahy potřebnou dokumentaci (knihu návštěv, knihu vozidel, evidenci zaměstnanců zadavatele)
- v případě potřeby poskytovat informační servis
- zabránit případným škodám na majetku zadavatele, vyvolaných havarijní situací nebo porušením protipožárních, technických a jiných zásad platných pro daný objekt
- zajistit poskytování služeb spojených s fyzickou ostrahou odborně připravenými a prověřenými pracovníky se základní znalostí obsluhy PC a kamerového systému, kteří splňují podmínky občanské bezúhonnosti a spolehlivosti v souladu s obecně platnou právní úpravou. Zadavatel požaduje zajištění ostrahy stabilizovaným počtem prověřených pracovníků se zajištěním jejich minimální obměny. Zadavatel požaduje předložit seznam pracovníků, kteří budou zajišťovat ochranu majetku. V případě, že zadavatel sdělí poskytovateli sám, že žádá, aby konkrétní pracovník poskytovatele již dále neprováděl ostrahu objektu dle této smlouvy, poskytovatel se zavazuje provést výměnu takto určeného pracovníka bezodkladně, nejpozději však do 7 dnů od obdržení tohoto požadavku. Každá obměna pracovníka zajišťujícího ochranu majetku musí být dopředu nahlášena.
- vybavit pracovníky ostrahy technickým zabezpečením za účelem zajištění jejich osobní bezpečnosti. Vybavit pracovníky ostrahy jednotným služebním oděvem zřetelně označeným symbolem poskytovatele (znakem), identifikační kartou s fotografií, jménem a číslem pracovníka
- uhradit případné ztráty a škody na majetku zadavatele způsobené prokazatelnou činností nebo nečinností zaměstnanců poskytovatele
- při výkonu ochrany majetku používání pochůzkového čipu pro prokazatelnou činnost pochůzek v objektu
- zajistit v zimních měsících v případě potřeby odstranění sněhu z ploch parkoviště a z přístupové cesty do budovy celkem cca 730 m2 a následné ošetření ploch posypem (posypový materiál bude dodáván zadavatelem)
HODNOTÍCÍM KRITÉRIEM BUDE CENA ZA 1 HODINU PLNĚNÍ ZAKÁZKY.


Položky předmětu:
- Název: Poskytování služeb, spojených s ostrahou objektu
- Kód z číselníku NIPEZ: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Popis: 2.1. Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, spojených s ostrahou objektu
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 990 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha - Chodov
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 14800 Praha - Chodov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.01.2016
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2017
Smlouva Podepsaná smlouva o dílo

metodická nápověda

Kontextová navigace