Domů  /  Zadávací řízení  /  Servisní a technická podpora…

Výpis systémových zpráv

Servisní a technická podpora HW diskového pole Hitachi

Systémové číslo: T002/15/V00031147
Zadavatel: Česká republika -...
Evidenční čísla zadavatele: č.j.: MF-31807/2015/59

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
MHM computer a.s. 00539422 Ano 644 760,00 780 159,60 11.11.2015 10:29:03
COMPAREX  CZ  s. r.o. 63077124 Ano 149 700,00 181 137,00 09.11.2015 10:33:04
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva COMPAREX  CZ  s. r.o. 63077124
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Ekonomicky nejvhodnější nabídka.
Datum uzavření smlouvy 01.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 599 880,00
Celková smluvní cena s DPH 725 854,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 125 974,80
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této VZMR je povinnost Poskytovatele zajistit Objednateli servisní podporu hardware diskového pole Hitachi (dále jen „diskové pole Hitachi“), HDS USP-V, výrobní číslo 78997, v rozsahu a za podmínek blíže specifikovaných v návrhu Smlouvy a její přílohy č.1, která je její nedílnou součástí.


Položky předmětu:
- Název: Servisní a technická podpora hardware diskového pole Hitachi HDS USP-V
- Kód z číselníku NIPEZ: 50312600-1 - Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50312600-1 - Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
- Popis: Servisní a technická podpora zahrnuje:
1. Poskytování servisních služeb na místě plnění dle Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele;
2. Zásah servisního technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů;
3. Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi;
4. Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení;
5. Kompletní podporu pro hardware a integrovaný software (firmware);
6. Přístup Objednatele k softwarovým updatům a upgradům;
7. Bezpečnostní záplaty, opravy chyb, funkční rozšíření i nové verze;
8. Komunikace se servisním centrem Poskytovatele, společností HITACHI (HDS) a řešení problému;
9. Služby dohledového centra.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor služeb/rok


Místo plnění veřejné zakázky Letenská 525/15, Praha 1
Ulice: Letenská 525/15
Obec: 118 10 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Smlouva je uzavřena s vítězným uchazečem na dobu dvanácti (12) měsíců od data jejího podpisu.
Smlouva Smlouva o servisní a...

metodická nápověda

Kontextová navigace