Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka barevných a černých…

Výpis systémových zpráv

Dodávka barevných a černých tonerů pro MěÚ Trutnov

Systémové číslo: T002/15/V00030382
Zadavatel: MĚSTO TRUTNOV

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ne 374 942,69 453 680,66 12.11.2015 15:13:55
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ano 378 730,00 458 263,30 12.11.2015 12:17:15
ECOTONER s.r.o. 26134501 Ne 416 639,67 504 134,00 09.11.2015 16:28:38
Pody print s.r.o. 29155207 Ano 389 908,00 471 788,68 04.11.2015 16:12:55
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 18.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 378 730,00
Celková smluvní cena s DPH 458 263,30
Sazba DPH v % 21,00
DPH 79 533,30
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění je průběžná dodávka:
1) černých tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy – specifikace zboží. Zbožím se myslí tonery a inkoustové náplně originální a alternativní, nikoli repasované.

2)trojbalení barevných tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy – specifikace zboží. Zbožím se myslí tonery a inkoustové náplně pouze originální, nikoliv alternativní a repasované.

Dodávka tonerů je určena pro městský úřad Trutnov.

Uchazeči jsou oprávněni požadovat dodatečné informace, dodatečné informace musí být zadavateli doručeny doložitelným způsobem (přes elektronické tržiště) nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osobou je p. Jozef Bocán (bocan@trutnov.cz).

S uchazečem, který podal nejvhodnější nabídku, bude uzavřena rámcová kupní smlouva, ve které se tento uchazeč zaváže poskytovat dodávku dle předmětu zakázky pro Město Trutnov v souladu s učiněnou nabídkou.

Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů zrušit a to až do podpisu smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit podmínky a rozsah předmětu plnění, rozsah zakázky omezit, nevybrat žádnou z nabídek, případně neuzavřít smlouvu.

Veškeré náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení nese uchazeč. Předložené návrhy zůstávají založeny u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku. Při porušení této povinnosti zadavatel vyloučí příslušného uchazeče ze soutěže.

Vyřazeny z procesu hodnocení budou nabídky: podané po termínu, nabídky neúplné, nabídky uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, nabídky, které neodpovídají požadavkům zadavatele ve výběrovém řízení na předmět zakázky, nabídky obsahující ustanovení v rozporu s planými právními předpisy, nabídky obsahující změněné podmínky oproti zadání.

Zadavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že dodavatel uvedl v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek výběrového řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit skutečnosti deklarované uchazečem v nabídce.

Zadavatel si vymezuje, analogicky dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, opční právo tzn. odebrat od vybraného dodavatele i další zboží v příloze č. 1 neuvedené, a to po celou dobu platnosti rámcové kupní smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu rámcové kupní smlouvy.



Položky předmětu:
- Název: Dodávka barevných a černých tonerů
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Zadavatel požaduje, aby uchazeči nacenili tuto položku předmětu VZ jako celkovou cenu za předpokládané roční odebrané množství zboží dle přílohy č. 1 této výzvy - specifikace zboží, a to v rámci jedné celkové položky s názvem "Dodávka barevných a černých tonerů".

Nabídkovou cenou, která bude i předmětem hodnocení v aukci, je právě tato celková cena dle přílohy č. 1. Tato cena odpovídá předpokládanému ročnímu odběru zboží.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Slovanské náměstí 165, Trutnov
Ulice: Slovanské náměstí 165
Obec: 54101 Trutnov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Bližší specifikace: kontaktní osobou je pan Jozef Bocán(bocan@trutnov.cz, 499 803 308, 603 215 802)
Popis doby plnění Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu určitou tj. na 24 měsíců. Plnění bude poskytováno průběžně po tuto dobu od podpisu smlouvy dle podmínek ve smlouvě.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace