Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro Pardubický…

Výpis systémových zpráv

Finanční úřad pro Pardubický kraj – Územní pracoviště v Moravské Třebové - ÚKLID

Systémové číslo: T002/15/V00027043
Zadavatel: Generální finanční ředitelství
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: 62383/15/7327-50280-607723

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
RPM Service CZ a.s. 27176428 Ne 213 356,88 270 072,00 14.09.2015 13:48:20
JASPA Servis s.r.o. 28658001 Ne 244 904,80 296 334,81 18.09.2015 06:40:51
CORA PLUS s.r.o. 29368081 Ne 383 538,94 464 082,12 17.09.2015 13:13:14
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva RPM Service CZ a.s. 27176428
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Výběr dodavatele s nejnižší nabídkovou cenou za zakázku.
Datum uzavření smlouvy 29.09.2015
Celková smluvní cena bez DPH 223 200,00
Celková smluvní cena s DPH 270 072,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 46 872,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění úklidových služeb v objektu Finančního úřadu pro Pardubický kraj - Územního pracoviště v Moravské Třebové (dále též „ÚP“) za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 62383/15/7327-50280-607723 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.


Položky předmětu:
- Název: Úklid administrativních prostor (paušály 48 měs. + 4 akce mytí oken vč. parapetů a žaluzií)
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: Zajištění úklidových služeb a prací v objektu ÚP za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 62383/15/7327-50280-607723 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Nádražní 8, Moravská Třebová
Ulice: Nádražní 8
Obec: 57101 Moravská Třebová
Stát: Česká republika - CZE
Region: Pardubický kraj (CZ053)
Popis doby plnění Zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zahájení plnění veřejné zakázky zadavatel požaduje 01.10.2015. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou ? kalendářních měsíců. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit termín zahájení plnění veřejné zakázky.
Smlouva Uzavřená smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace