Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Trutnov 2015 - 2019

Systémové číslo: T002/15/V00026799
Zadavatel: MĚSTO TRUTNOV

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ano 84 222,31 101 909,00 24.08.2015 16:41:10
SDZP-družstvo 25476092 Ne 85 073,73 102 939,21 24.08.2015 15:49:16
EMADO Hradec Králové, s.r.o. 25297457 Ne 102 975,21 124 600,00 21.08.2015 12:13:22
Ergon - sociální podnik, z.s. 26640899 Ne 114 132,30 138 100,08 21.08.2015 12:09:43
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 23.09.2015
Celková smluvní cena bez DPH 84 222,31
Celková smluvní cena s DPH 101 909,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 17 686,69
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky malého rozsahu (dále jen „zakázka“), je průběžná dodávka kancelářských potřeb na základě rámcové kupní smlouvy dle specifikace v příloze č. 1 této výzvy.

Uchazeči jsou oprávněni požadovat dodatečné informace, dodatečné informace musí být zadavateli doručeny doložitelným způsobem (písemně nebo e-mailem) nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek.

S uchazečem, který podal nejvýhodnější nabídku, bude uzavřena rámcová kupní smlouva na dobu určitou, ve které se tento uchazeč zaváže poskytovat dodávku dle předmětu zakázky pro Město Trutnov v souladu s učiněnou nabídkou.

Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů zrušit a to až do podpisu smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit podmínky a rozsah předmětu plnění, rozsah zakázky omezit, nevybrat žádnou z nabídek, případně neuzavřít smlouvu.

Veškeré náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Předložené návrhy zůstávají založeny u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku. Při porušení této povinnosti zadavatel vyloučí příslušného uchazeče ze soutěže.

Vyřazeny z procesu hodnocení budou nabídky: podané po termínu, nabídky neúplné, nabídky uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, nabídky, které neodpovídají požadavkům zadavatele ve výběrovém řízení na předmět zakázky, nabídky obsahující ustanovení v rozporu s planými právními předpisy, nabídky obsahující změněné podmínky oproti zadání.

Zadavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že dodavatel uvedl v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek výběrového řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit skutečnosti deklarované uchazečem v nabídce,požadovat při jednání s vybraným uchazečem o uzavření smlouvy provedení úprav ve smlouvě oproti návrhu smlouvy,který vybraný uchazeč předložil ve své nabídce.

Zadavatel si vymezuje, analogicky dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, opční právo tzn. odebrat od vybraného dodavatele i další zboží v příloze č. 1 neuvedené, a to po celou dobu platnosti rámcové kupní smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu rámcové kupní smlouvy.





Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Zadavatel požaduje, aby uchazeči nacenili tuto položku předmětu VZ jako celkovou cenu za předpokládané roční odebrané množství zboží dle přílohy č. 1 této výzvy - specifikace zboží, a to v rámci jedné celkové položky s názvem"Kancelářské potřeby". Nabídkovou cenou, která bude i předmětem hodnocení v aukci, je právě tato celková cena dle přílohy č. 1. Tato cena odpovídá předpokládanému ročnímu odběru zboží.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Slovanské náměstí 165, Trutnov
Ulice: Slovanské náměstí 165
Obec: 54101 Trutnov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Bližší specifikace: kontaktní osobou je paní Iva Trávníčková (trvanickova@trutnov.cz, 499 803 104, 731 124 272)
Popis doby plnění Doba plnění je uvedena v návrhu rámcové kupní smlouvy v příloze č. 2 této výzvy.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace