Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby České…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby České Budějovice

Systémové číslo: T002/12/V00001484
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 19 827,00 23 792,40 10.10.2012 08:56:11
INTERPAP Office, s.r.o. 25013483 Ano 31 405,58 37 686,70 15.10.2012 11:08:20
PAJK, spol. s r.o. 15502589 Ano 32 290,50 38 748,60 11.10.2012 09:13:31
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 20 295,40 24 354,48 15.10.2012 16:13:44
TechDraw Office s.r.o. 27160556 Ne 36 550,52 43 860,62 16.10.2012 07:55:13
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Datum uzavření smlouvy 31.10.2012
Celková smluvní cena bez DPH 19 827,00
Celková smluvní cena s DPH 23 792,40
Sazba DPH v % 20,00
DPH 3 965,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby - dodací adresa Klavíkova 7, České Budějovice, kontaktní osoba pro dodání a pro upřesnění položek p.Steindlberger, tel. 724432812.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby v příloze
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Klavíkova 7, České Budějovice
Ulice: Klavíkova 7
Obec: 370 04 České Budějovice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihočeský kraj (CZ031)
Popis doby plnění do 14 dní od podpisu objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace