Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu telefonní…

Výpis systémových zpráv

Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Louny"

Systémové číslo: T002/15/V00023158
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COM PLUS CZ a.s. 25772104 Ano 95 640,00 115 724,40 19.05.2015 19:12:46
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva COM PLUS CZ a.s. 25772104
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Firma předložila nižší cenu, než byla v letošním roce.
Datum uzavření smlouvy 18.06.2015
Celková smluvní cena bez DPH 95 640,00
Celková smluvní cena s DPH 115 724,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 20 084,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Louny


Položky předmětu:
- Název: Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Louny
- Kód z číselníku NIPEZ: 50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50330000-7 - Údržba telekomunikačních zařízení
- Popis: Předmětem plnění zakázky je zajištění servisu, technické podpory a údržby telefonní ústředny AT&T DEFINITY G3sV3-PBP a vnitřních rozvodů telekomunikačního systému v objektu ÚZSVM OOP Louny, Pod Nemocnicí čp. 2381, Louny, včetně dodávky potřebného materiálu v tomto rozsahu:

a) Činnosti zajišťující provoz komunikačního systému
Servisní podpora
• Dosažitelnost servisní služby 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce, včetně dnů pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek.
• Zhotovitel garantuje, že vzniklou poruchu, která by znemožnila provoz celého komunikačního systému, odstraní do 4 hodin po jejím nahlášení v době pracovních dnů, a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek.
• Zhotovitel garantuje, že vzniklou poruchu, která částečně omezí provoz komunikačního systému odstraní do 24 hodin od jejího nahlášení.
• Zhotovitel garantuje dosažitelnost specialistů jednotlivých komunikačních technologií pro telefonickou či e-mailovou podporu v pracovních dnech do 2 hodin od nahlášení požadavku objednatelem.
• Zhotovitel garantuje zahájení servisní podpory vzdáleným přístupem do systému do 2 hodin od nahlášení požadavku objednatelem, a v případě potřeby do 3 hodin v místě instalace telekomunikačního systému.

Technická podpora

Zhotovitel v rámci technické podpory bude v potřebném rozsahu zajišťovat následující služby:
• Každodenní diagnostiku provozu telekomunikačního systému AT&T DEFINITY a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do VTS prostřednictvím modemu dálkové údržby.
• Poskytování technických informací a konzultací souvisejících s obsluhou a provozem digitálního telekomunikačního systému.
• Vedení a průběžnou aktualizaci stavu účastnické databáze.
• Spolupráci s provozovatelem VTS při řešení provozu na vedeních do VTS.

b) Provozní údržba komunikačního systému
• Změny dat a obsazení přípojných bodů v komunikačním systému, vyplývající z požadavků objednatele.
Zhotovitel se zavazuje, že tuto činnost provede nejpozději do 72 hodin od nahlášení požadavku. Činnost bude prováděna v pracovních dnech, a to v době od 8:00 hod. do 16:00 hod.

Vše uvedeno ve výzvě.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Pod Nemocnicí 2381, Louny
Ulice: Pod Nemocnicí 2381
Obec: 44001 Louny
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Platnost smlouvy po dobru 1 roku - viz. smlouva.
Smlouva SoD č. 76/2015

metodická nápověda

Kontextová navigace