Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu telefonní…

Výpis systémových zpráv

Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Liberec

Systémové číslo: T002/15/V00022223
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COM PLUS CZ a.s. 25772104 Ano 87 000,00 105 270,00 23.04.2015 19:16:00
AWEA s.r.o. 28711777 Ano 76 800,00 92 928,00 27.04.2015 06:37:58
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AWEA s.r.o. 28711777
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Ze dvou předložených nabídek byla nabídka firmy AWEA nejvýhodnější.
Datum uzavření smlouvy 25.05.2015
Celková smluvní cena bez DPH 76 800,00
Celková smluvní cena s DPH 92 928,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 16 128,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění zakázky je zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů telekomunikačního systému v objektu OOP Liberec, nám. Dr. E. Beneše 26, 460 01 Liberec I – Staré Město v tomto rozsahu:

- každodenní diagnostika provozu digitálního komunikačního systému AT&T Definity G3iV3 a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do veřejné telekomunikační sítě (dále jen „VTS“) prostřednictvím modemu dálkové údržby,
- vedení a průběžná aktualizace stavu účastnické databáze, měsíční zpracování a vyhodnocení tarifikace hovorného (tarifikací SW ATECO či SW obdobného); zaslání výstupního typu souboru MS Excel objednateli do 5. pracovního dne následujícího měsíce,
- spolupráce s provozovatelem VTS při řešení provozu a vedení do VTS,
- odstraňování poruch s touto garancí termínů:
• odstraňování vzniklých poruch, které by znemožnily provoz celého komunikačního systému – do 4 hodin po jejich nahlášení v době pracovních dnů a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek,
• odstraňování vzniklých poruch, které by částečně znemožnily provoz komunikačního systému – do 24 hodin po jejich nahlášení.



Položky předmětu:
- Název: Zajištění servisu TÚ a vnitřních rozvodů TS OOP Liberec
- Kód z číselníku NIPEZ: 50334130-5 - Opravy a údržba telefonních ústředen
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50334130-5 - Opravy a údržba telefonních ústředen
- Popis: Předmětem plnění zakázky je:

 každodenní diagnostika provozu digitálního komunikačního systému AT&T Definity G3iV3 a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do veřejné telekomunikační sítě (dále jen „VTS“) prostřednictvím modemu dálkové údržby,
 vedení a průběžná aktualizace stavu účastnické databáze, měsíční zpracování a vyhodnocení tarifikace hovorného (tarifikací SW ATECO či SW obdobného); zaslání výstupního typu souboru MS Excel objednateli do 5. pracovního dne následujícího měsíce,
 spolupráce s provozovatelem VTS při řešení provozu a vedení do VTS,
 odstraňování poruch s touto garancí termínů:
• odstraňování vzniklých poruch, které by znemožnily provoz celého komunikačního systému – do 4 hodin po jejich nahlášení v době pracovních dnů a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek,
• odstraňování vzniklých poruch, které by částečně znemožnily provoz komunikačního systému – do 24 hodin po jejich nahlášení.

a dále vše dle výzvy.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky nám.Dr.E. Beneše 26, Liberec I
Ulice: nám.Dr.E. Beneše 26
Obec: 46001 Liberec I
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění Smlouva je uzavřena na 1 rok. viz. příloha
Smlouva Smlouva o dílo č. 59/2015

metodická nápověda

Kontextová navigace