Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb III

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb III

Systémové číslo: T002/15/V00021145
Zadavatel: Povodí Vltavy, státní podnik
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ne 532 829,15 644 723,27 30.03.2015 09:27:24
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ne 379 222,00 458 858,62 27.03.2015 09:31:16
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MICOS spol. s r.o. 00533394
Datum uzavření smlouvy 15.04.2015
Celková smluvní cena bez DPH 379 222,00
Celková smluvní cena s DPH 458 858,62
Sazba DPH v % 21,00
DPH 79 636,62
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb nutná k zajištění administrativní činnosti zaměstnanců Povodí Vltavy, státního podniku.


Položky předmětu:
- Název: Nákup kancelářských potřeb III
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v kalkulaci ceny, která tvoří přílohu zadávacích podmínek. Nabídková cena musí být stanovena na základě ocenění položek uvedených v kalkulaci ceny, která je součástí tohoto zadávacího řízení. Uchazeč ocení veškeré jednotlivé položky uvedené v kalkulaci ceny, a to bez úprav a změn textů a řazení položek pokud není úprava zadavatelem výslovně dovolena.

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky bylo znění kupní smlouvy, podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče opatřené elektronickým podpisem nebo naskenovanou verzi - formát .pdf. Bude-li podepsán osobou jinou, než k tomu oprávněnou dle zápisu v obchodním rejstříku, či podnikatelem fyzickou osobou, bude součástí nabídky zmocňovací listina, ve které bude uveden rozsah jejího oprávnění jednat a podepisovat jménem či za uchazeče (zhotovitele).
Jako znění kupní smlouvy bude použito znění smlouvy přiložené k těmto zadávacím podmínkám, přičemž v tomto znění zhotovitel pouze doplní na barevně vyznačených místech požadované údaje. Součástí nabídky musí být také toto znění kupní smlouvy v elektronické podobě (ve formátu *.doc), bez podpisu oprávněnou osobou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Holečkova 8, Praha
Ulice: Holečkova 8
Obec: 150 24 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Součástí plnění předmětu smlouvy je dodání zboží do místa určení dle bodu 1.3. znění kupní smlouvy. Jednotlivé dílčí plnění [tj. 15 samostatných (vč. samostatného balení) dílčích dodávek v členění uvedeném v rámci kalkulace celkové ceny] se prodávající zavazuje dopravit na místo předání, které je uvedeno ve znění kupní smlouvy.
Popis doby plnění 10 dní ode dne podpisu smlouvy.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace