Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup křesel pro 24 hodinový…

Výpis systémových zpráv

Nákup křesel pro 24 hodinový provoz

Systémové číslo: T002/15/V00020974
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: 3312/2015-OPS

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALKON interier s.r.o. 64825205 Ano 12 896,00 15 604,16 12.03.2015 11:44:51
Pavel Rašovský 49850776 Ano 11 570,00 13 999,70 15.03.2015 11:45:22
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Ne 11 776,00 14 249,00 13.03.2015 09:54:56
STECO DATA, spol. s r.o. 00565270 Ne 12 984,00 15 710,64 13.03.2015 13:12:41
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Pavel Rašovský 49850776
Datum uzavření smlouvy 02.04.2015
Celková smluvní cena bez DPH 11 570,00
Celková smluvní cena s DPH 13 999,70
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 429,70
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem výběrového řízení je nákup/dodávka 2 ks kancelářských křesel pro 24 hodinový provoz.

Součástí VZMR je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb.

Zadavatel dále požaduje certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 výrobce.

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Zadavatel požaduje produktové listy, které budou osvědčovat splnění zadávacích podmínek. Produktovými listy se rozumí jak produktový list přímo, tak také např. snímek webové stránky apod. Produktovým listem není myšlen URL odkaz.

V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 7 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 36 měsíců.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa a veškeré poplatky.

Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem na interních informačních systémech a na profilu zadavatele.



Položky předmětu:
- Název: Křeslo pro 24 hodinový provoz
- Kód z číselníku NIPEZ: 39112000-0 - Židle
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39112000-0 - Židle
- Popis: vysoký opěrák s opěrkou hlavy
područky s funkcí odklápění do svislé polohy
houpací mechanismus
možnost nastavení síly protiváhy
nastavení výšky sedáku plynovým pístem
kovový kříž
celočalouněné - látka - černá barva - odolnost min. 100 000 cyklů
nosnost min. 130kg
kolečka pro všechny typy podlah
výška sedáku 43 - 58 cm
hloubka sedáku 42 - 48 cm
celková výška - 110 - 125 cm

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 2
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 9 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Nábřeží Edvarda Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: Nábřeží Edvarda Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodání zboží do 21 dnů od doručení objednávky potvrzené dodavatelem zpět objednateli. V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 7 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace