Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb pro…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb pro SUZ a OAMP

Systémové číslo: T002/15/V00020954
Zadavatel: Správa uprchlických...
Evidenční čísla zadavatele: UT-04442/2015

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KRUFIN s.r.o. 26353342 Ano 793 773,87 960 467,00 18.03.2015 12:54:17
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ne 1 217 857,15 1 473 607,14 17.03.2015 15:48:50
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KRUFIN s.r.o. 26353342
Datum uzavření smlouvy 13.04.2015
Celková smluvní cena bez DPH 791 675,10
Celková smluvní cena s DPH 957 926,84
Sazba DPH v % 21,00
DPH 166 251,74
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je nákup hygienických potřeb pro Správu uprchlických zařízení MV a Odbor azylové a migrační politiky MV na cca 6 měsíců včetně vykládky zboží a jeho uskladnění na určené místo. Více informací viz příloha č.1 Výzvy - Podmínky veřejné zakázky.


Položky předmětu:
- Název: Hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Popis: Viz příloha č. 1 Podmínek veřejné zakázky - Seznam hygienických potřeb.
Sazba DPH se liší u jednotlivých požadovaných komodit, nicméně zadavatel stanovil sazbu 21% DPH, neboť je tato platná u většiny požadovaného zboží.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Dle rozpisu v tabulkách ., Praha
Ulice: Dle rozpisu v tabulkách .
Obec: 14301 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění viz kupní smlouva
Smlouva Kupní smlouva , Příloha smlouvy

metodická nápověda

Kontextová navigace