Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál do…

Výpis systémových zpráv

Spotřební materiál do tiskáren 2014

Systémové číslo: T002/14/V00017635
Zadavatel: Fond dalšího vzdělávání

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Ne 760 390,67 920 072,71 26.11.2014 08:23:30
DATECO SERVICES s.r.o. 28425138 Ne 880 363,00 1 065 239,23 20.11.2014 12:05:37
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562
Datum uzavření smlouvy 04.12.2014
Celková smluvní cena bez DPH 903 395,54
Celková smluvní cena s DPH 1 093 108,60
Sazba DPH v % 21,00
DPH 189 713,06
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku spotřebního materiálu do tiskáren dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Návrh rámcové smlouvy.
Bližší specifikace předmětu plnění je vymezena v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy.



Položky předmětu:
- Název: Části a příslušenství fotokopírovacích strojů
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125000-1 - Části a příslušenství fotokopírovacích strojů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125000-1 - Části a příslušenství fotokopírovacích strojů
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Na Maninách 20, Praha 7 - Holešovice
Ulice: Na Maninách 20
Obec: 170 00 Praha 7 - Holešovice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 30.6.2015, případně na dobu kratší, a to do okamžiku, kdy cena veškerého skutečně odebraného zboží dle smlouvy dosáhne částky 1.093.108,60 Kč včetně DPH. Platí termín, který nastane dříve.
Smlouva Rámcová kupní smlouva na...

metodická nápověda

Kontextová navigace