Domů  /  Zadávací řízení  /  Maintenance k zařízením a…

Výpis systémových zpráv

Maintenance k zařízením a software datového centra MZA 2015

Systémové číslo: T002/14/V00016928
Zadavatel: Moravský zemský archiv v Brně
Evidenční čísla zadavatele: MZA 12 /2014 CENTR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ANECT a.s. 25313029 Ne 1 302 600,00 1 576 146,00 19.11.2014 18:40:12
3S.cz, s.r.o. 27683273 Ano 1 252 584,00 1 515 626,64 20.11.2014 08:26:27
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva 3S.cz, s.r.o. 27683273
Datum uzavření smlouvy 28.11.2014
Celková smluvní cena bez DPH 1 252 584,00
Celková smluvní cena s DPH 1 515 626,64
Sazba DPH v % 21,00
DPH 263 042,64
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- zahrnuje poskytování těchto služeb: • trvalé udržování zařízení a software uvedený v Příloze č. 1 této smlouvy v řádném provozu, a to při dostupnosti ve výši nejméně 99,9 %/kalendářní měsíc; Tato dostupnost bude měřena pro pracovní dobu od 6:00 hodin do 18:00 hodin v pracovní dny. Řádným provozem systému se rozumí zajištění alespoň takového stavu dodaného hardware a takové konfigurace dodaného software, tak, aby nedošlo vlivem závady hardware nebo případně nestabilního stavu či chybné konfigurace software k omezení nebo úplnému zamezení provozu kompatibilních softwarových řešení, instalovaných na tomto systému. • komplexní patch management (update) včetně práv na nové verze software/firmware pro technologické celky uvedené v Příloze č. 1 této smlouvy • provádění změn v konfiguraci zařízení a software uvedených v Příloze č. 1 této smlouvy v řádném provozu dle požadavků zadavatele; • testování nových verzí software uvedeného v Příloze č. 1 této smlouvy a doporučení možností jejich implementace do prostředí IS zadavatele; • průběžná preventivní kontrola hardware zařízení, eventuálně logů a stavu software, kdykoliv na požádání zadavatele; • Zhotovitel je povinen zahájit servisní zásah v místě sídla objednatele v případě výpadku nejpozději do 30 minut od nahlášení; • pro technologické celky Hitachi Blade System 320, switch Brocade 220E, Hitachi AMS 200, AMS 2100, HUS110 zadavatel požaduje připojení na dohledové centrum výrobce daných technologických celků – tzv. funkci „call home“; • analýza výkonového vytížení diskových systémů dle požadavku zadavatele při konfiguračních změnách většího rozsahu. Z analýzy musí být zřejmé vytížení klíčových komponent diskových polí, zejména pak: latence LUNů, využití cache, vytížení procesorů a vytížení fyzických disků. Zadavatel tímto bodem sleduje proaktivní předvídání situací, které by mohly mít negativní dopad do výkonu či stability provozovaných aplikací; • Zhotovitel musí prokazatelně doložit, že všechny potřebné licence k hardwaru uvedenému v příloze č. 1 má u výrobce zakoupené, včetně licencí pro analýzu výkonového vytížení; • konzultace problémů v IT v rozsahu 10 hodin za měsíc; • reinstalace software v případě havárie či migrace


Položky předmětu:
- Název: Podpora programového vybavení
- Kód z číselníku NIPEZ: 72261000-2 - Podpora programového vybavení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72261000-2 - Podpora programového vybavení
- Popis: zahrnuje poskytování těchto služeb: • trvalé udržování zařízení a software uvedený v Příloze č. 1 této smlouvy v řádném provozu, a to při dostupnosti ve výši nejméně 99,9 %/kalendářní měsíc; Tato dostupnost bude měřena pro pracovní dobu od 6:00 hodin do 18:00 hodin v pracovní dny. Řádným provozem systému se rozumí zajištění alespoň takového stavu dodaného hardware a takové konfigurace dodaného software, tak, aby nedošlo vlivem závady hardware nebo případně nestabilního stavu či chybné konfigurace software k omezení nebo úplnému zamezení provozu kompatibilních softwarových řešení, instalovaných na tomto systému. • komplexní patch management (update) včetně práv na nové verze software/firmware pro technologické celky uvedené v Příloze č. 1 této smlouvy • provádění změn v konfiguraci zařízení a software uvedených v Příloze č. 1 této smlouvy v řádném provozu dle požadavků zadavatele; • testování nových verzí software uvedeného v Příloze č. 1 této smlouvy a doporučení možností jejich implementace do prostředí IS zadavatele; • průběžná preventivní kontrola hardware zařízení, eventuálně logů a stavu software, kdykoliv na požádání zadavatele; • Zhotovitel je povinen zahájit servisní zásah v místě sídla objednatele v případě výpadku nejpozději do 30 minut od nahlášení; • pro technologické celky Hitachi Blade System 320, switch Brocade 220E, Hitachi AMS 200, AMS 2100, HUS110 zadavatel požaduje připojení na dohledové centrum výrobce daných technologických celků – tzv. funkci „call home“; • analýza výkonového vytížení diskových systémů dle požadavku zadavatele při konfiguračních změnách většího rozsahu. Z analýzy musí být zřejmé vytížení klíčových komponent diskových polí, zejména pak: latence LUNů, využití cache, vytížení procesorů a vytížení fyzických disků. Zadavatel tímto bodem sleduje proaktivní předvídání situací, které by mohly mít negativní dopad do výkonu či stability provozovaných aplikací; • Zhotovitel musí prokazatelně doložit, že všechny potřebné licence k hardwaru uvedenému v příloze č. 1 má u výrobce zakoupené, včetně licencí pro analýzu výkonového vytížení; • konzultace problémů v IT v rozsahu 10 hodin za měsíc; • reinstalace software v případě havárie či migrace
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Projekt


Místo plnění veřejné zakázky Palachovo náměstí 723/1, Brno
Ulice: Palachovo náměstí 723/1
Obec: 62500 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 01.01.2015
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2015
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace