Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00008900
Zadavatel: Správa státních hmotných...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415 Ne 248 842,00 301 098,82 22.11.2013 09:54:21
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena jako jediné hodnotící kritérium.
Datum uzavření smlouvy 12.12.2013
Celková smluvní cena bez DPH 248 842,00
Celková smluvní cena s DPH 301 098,82
Sazba DPH v % 21,00
DPH 52 256,82
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb vč. drogistického zboží


Položky předmětu:
- Název: hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Popis: Popis zakázky


Předmětem veřejné zakázky zadavatele je nákup hygienických potřeb vč. drogistického zboží. dle specifikace v příloze č. 1. Uvedená příloha obsahuje předpokládaný roční nákup základních hygienických potřeb vč. drogistického zboží, které tvoří nákladově rozhodující podíl nákupu.
- Dodavatel svojí nabídku zakomponuje do přílohy č. 1. Mimo položky uvedené v poříloze č. 1 bude zadavatel nakupovat další hygienické a drogistické potřeby dle cen v katalogu dodavatele, popřípadě dle aktuální nabídky dodavatele.
- Místo dodání a termíny plnění jsou dány přílohou č. 2.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady včetně dodání na místo plnění.
- Další obecné podmínky smluvního vztahu jsou dány předloženou rámcovou smlouvou – příloha č. 3.
Zadavatel si stanovuje možnost vyžádat dodání vybraných vzorků dle přílohy č. 1 a v případě nevyhovující kvality některých vzorků dodavatele z výběru vyloučit. Nedodání vyžádaných vzorků do pěti dní je rovněž důvodem k vyřazení z veřejné zakázky.
V případě rozhodujících položek č. 1 – 3 dle přílohy č. 1 je možné vyzvednout u dodavatele v současnosti používané výrobky za účelem srovnání kvalitativních parametrů.
Vzorky je možné vyžádat u pana J. Jech, tel : 724 178 810. V případě vyžádání vzorků budou tyto rovněž dodány p. Jechovi na pracoviště SSHR, Šeříkova 1, Praha 5.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Šeříkova 1/616, Praha 5
Ulice: Šeříkova 1/616
Obec: 150 85 Praha 5
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dle smlouvy.
Smlouva Smlouva oboustranně podepsaná

metodická nápověda

Kontextová navigace