Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Česká republika - Krajské…

Výpis systémových zpráv

Česká republika - Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje

Název: Česká republika - Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 75151499
Tel (ústředna): +420974621233
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Veřejný pořádek a bezpečnost
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/krajske-reditelstvi-policie-jihomoravskeho-kraje
Kontaktní osoba: Jakubíková Irena
Webová adresa: http://www.policie.cz

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Kounicova 687/24
Obec: 611 32 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup sendvičových matrací pro ZJ 16.05.2016 09:00
Předmětem veřejné zakázky je dodání 6 ks sendvičových matrací z PUR pěny - ATYP blíže specifikovaných v příloze č. 1. Uchazeč je povinen dodržet veškeré podmínky vyplývající z rámcové smlouvy č. j. MV-38599-83/VZ-2015 (Rámcová smlouva na dodávky ostatního nábytku pro rok 2016-2017). Uchazeč podá nabídku prostřednictvím ET a je povinen doplnit návrh kupní smlouvy vč. přílohy podepsaný osobou... Zadáno
VZ Dodávky kovového nábytku pro ZJ KŘP Jmk 11.05.2016 09:00
Předmětem VZ je dodání kovového nábytku specifikovaného v příloze č. 1 návrhu kupní smlouvy. Uchazeč podá nabídku prostřednictvím ET a je povinen doplnit návrh kupní smlouvy vč. přílohy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (naskenovaný vložit do ET). Uchazeč je povinen dodržet veškeré podmínky vyplývající z rámcové smlouvy. Při zadávání ceny do ET prosím uveďte cenu... Zadáno
VZ Dodávky kovového nábytku 11.05.2016 08:00
Předmětem VZ je dodání kovového nábytku specifikovaného v příloze č. 1 návrhu kupní smlouvy. Uchazeč podá nabídku prostřednictvím ET a je povinen doplnit návrh kupní smlouvy vč. přílohy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (naskenovaný vložit do ET). Uchazeč je povinen dodržet veškeré podmínky vyplývající z rámcové smlouvy. Zadáno
VZ Rámcová smlouva na dodávky xerografického papíru, obálek a poštovních... 09.05.2016 09:00
Nákup xerografického papíru Zadáno
VZ Nákup modemů 09.05.2016 08:00
Minimální záruční doba 24 měsíců. Minimální doba splatnosti faktury 21 dnů od dodání zboží. Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku zrušit. Zadáno
1 ... 5 13 14 15 16 17 25 35 ... 50
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace