Domů  /  Zadávací řízení  /  Zhotovení navštívenek pro FS…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Hana Marvanová Ing.

Kontaktní osoba:
Eva Linková

Organizační útvar:
OHS pro hl. m. Prahu
Číslo útvaru: 700332000
E-mail: hana.marvanova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Štěpánská 28
111 21 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zhotovení navštívenek pro FS Praha
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/13/V00005881

11.06.2013 15:20:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zhotovení navštívenek pro FS Praha
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
zhotovení navštívenek pro FS Praha-formát 90 x 50 mm, gramáž - 280 g, hladký karton, poměr vyobrazení loga 1:1;
barva: černá + jedna barva;
požadované plnění zakázky - v průběhu roku 2013
Položky předmětu VZ
navštívenky
70 - Tiskařské služby
22000000-0 - Tiskařské výrobky a související produkty
navštívenky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
40 000,00
1 kus
navštívenky
70 - Tiskařské služby
22000000-0 - Tiskařské výrobky a související produkty
navštívenky
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
40 000,00
1 kus
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Štěpánská
619
28
111 21
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
vyhotovení objednávky

Způsob a doba podání nabídky

20.06.2013 16:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





při shodě nabídek rozhoduje datum a hodina podání


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
21.06.2013 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

zadavatel si vyhrazuje právo zrušit kdykoli VZMR v průběhu výzvy
Eva Linková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 12.06.2013 13:27:48

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 12.06.2013 13:27 Eva Linková 12.06.2013 13:27 Eva Linková právě zobrazena
1 11.06.2013 15:20 Eva Linková 12.06.2013 13:27 Eva Linková

Kontextová navigace