Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění služeb ostrahy…  /  Písemná zpráva zadavatele

Výpis systémových zpráv

T44 - zobrazení formuláře

Písemná zpráva zadavatele

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
656 06  Brno

Kontaktní osoba:
: Mgr. Krzysztof Czerný
: krzysztof.czerny@ukzuz.cz
: 543548267
: 737267618
: ředitel Odboru majetkové správy

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00047537

01.02.2017 10:02:00
detail VZ

Předmět veřejné zakázky

Shora uvedený zadavatel Vám tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu na služby s názvem: „ZAJIŠTĚNÍ SLUŽEB OSTRAHY MAJETKU 2017-2019“, která se dělí na 4 části A, B, C, D.
Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
Část C - Zemědělská 1a, 613 00 Brno
Část D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Doba a místo plnění
Doba plnění pro všechny části zakázky A, B, C a D:
od 6 hod. dne 1. 2. 2017 do 6 hod. 31. 1. 2019, tj. 24 měsíců

Položky předmětu VZ
Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
75 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
A. Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu Administrativně-vzdělávacího centra (AVC) na adrese: Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Pá .…............24 hodin denně,
So – Ne, svátky …24 hodin denně

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- periodické pochůzky po objektu včetně venkovního parkoviště a přilehlých chodníků (v intervalu min. po 3 hodinách).

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- nebezpečí vniknutí nepovolaných osob do objektu, prostoru parkoviště a přilehlého pozemku;
- zamezení nekontrolovaného bezdůvodného pohybu cizích osob po objektu;
- kontrola přístupových dveří a oken;
- kontrola parkujících vozidel;
- vyprošťování osob z výtahu mimo dobu, kdy je přítomen technik údržby;
- realizace činnosti požární hlídky a zajištění záchranných akcí při vzniku požárního nebezpečí, apod.
- provedení vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- příslušné postupy a kroky v případě spuštění výstražného signálu EPS a EZS, monitorovacího kamerového zařízení apod.;
- zajištění informování správce objektu anebo centrálního dispečinku dodavatele v případě narušení objektu a přivolání Policie ČR;
- vedení služebního deníku o střežení objektu.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
24,00
Kč/měsíc
45 800,00
Předpokládaná hodnota na položku
1099200.0000
Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
75 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
B. Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu ÚKZÚZ na adrese: Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Provádění ostrahy.

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Pá. …............24 hodin denně,
So – Ne, svátky …24 hodin denně

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- periodické pochůzky po objektu včetně venkovního parkoviště a přilehlých chodníků (v intervalu min. po 3 hodinách).

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- nebezpečí vniknutí nepovolaných osob do objektu, prostoru parkoviště a přilehlého pozemku;
- zamezení nekontrolovaného bezdůvodného pohybu cizích osob po objektu;
- kontrola přístupových dveří a oken;
- kontrola parkujících vozidel;
- realizace činnosti požární hlídky a zajištění záchranných akcí při vzniku požárního nebezpečí, apod.
- provedení vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- příslušné postupy a kroky v případě spuštění výstražného signálu EPS a EZS, monitorovacího kamerového zařízení či jiného výstražného systému;
- zajištění informování správce objektu anebo centrálního dispečinku dodavatele v případě narušení objektu a přivolání Policie ČR;
- vedení služebního deníku o střežení objektu.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
24,00
Kč/měsíc
45 800,00
Předpokládaná hodnota na položku
1099200.0000
Část C - Zemědělská 1a, 613 00 Brno
75 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
C. Předmětem zakázky je zajištění služeb ochrany majetku pracoviště ÚKZÚZ na adrese Zemědělská 1a, 613 00 Brno. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Ne............ od 18.30 do 5.30 hod.

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- ochrana, kontrola a zajištění prostor objektu a jeho okolí.

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- kontrolní obchůzky areálu a jednotlivých objektů v nepravidelných intervalech, vždy však nejméně 1x za 2 hodiny;
- provádět kontrolu stavu oplocení areálu min. 2x za směnu;
- kontroly stavu klimatizace serverovny (dle údajů teploměru) a klimatizací v místnosti strojovny vzduchotechniky min.1x za směnu;
- vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů min. 1x za směnu;
- sledování a vyhodnocování údajů a hlášení instalované EPS;
- uzamčení a odemykání hlavních i vedlejších vchodů do střežených objektů v souladu s pokyny Provozního řádu pracoviště;
- kontrolu uzamčení spodní vjezdové brány a v souladu s pokyny Provozního řádu pracoviště provést zablokování (odblokování) hlavní vjezdové brány do areálu pracoviště;
- zaznamenání pobytu všech zaměstnanců v areálu a v objektech pracoviště v době po uzamčení vchodů a zablokování brány dle příslušných ustanovení Provozního řádu pracoviště;
- kontrolu uzavření všech oken budov a střešních vikýřů pracoviště;
- kontrolu zhasnutí světel v místnostech a kancelářích budov;
- v pravidelných intervalech kontrolu provozního stavu plynového kotle a topného systému dle údajů měřicích přístrojů v kotelně,
- pravidelné periodické kontroly těsnosti spojů plynových zařízení, zkoušky výskytu CO v ovzduší, zkoušku průchodnosti pojistného ventilu a zkoušku tlakoměrů a provedení záznamu do Provozního deníku kotelny;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- údržbu (v zimních měsících) přístupových komunikací k budovám pracoviště,
- obsluhu EZS a dalších výstražné signalizace;
- zajištění informování správce objektu anebo centrálního dispečinku dodavatele v případě narušení objektu a přivolání Policie ČR;
- vedení služebního deníku střežení objektu;
- údržbu přístupových ploch a komunikací k budovám a v areálu pracoviště;
- zajištění informování správce objektu v případě narušení objektu a přivolání Městské policie či Policie ČR;
- spolupráce s ostrahou Mendelovy univerzity.

Pracovník ostrahy musí mít platné:
1. Osvědčení o způsobilosti topiče k obsluze nízkotlakých kotlů.
2. Osvědčení o způsobilosti obsluhy plynových zařízení.
3. Proškolení obsluhy tlakových nádob stabilních.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
24,00
Kč/měsíc
20 800,00
Předpokládaná hodnota na položku
499200.0000
Část D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno
75 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
D. Předmětem zakázky je zajištění služeb ochrany majetku pracoviště ÚKZÚZ na adrese Hroznová 63/2, 656 06 Brno. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Pá..................od 18.30 do 5.30 hod.
So – Ne, svátky.....24 hodin
(nástup v pátek 18.30 hod. do pondělí 5.30 hod.)

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- v mimo pracovní době provádění kontrolních pochůzek po areálu a objektech.

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- zajištění střežení objektu tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku zadavatele a příp. třetích osob;
- kontrolu oprávněnosti vstupu osob a vjezdu vozidel do objektu, po uzavření areálu a odchodu pracovníků, vedení evidence o pohybu zaměstnanců v mimopracovní době;
- fyzickou kontrolu objektů – zamezení vstupu/výstupu osob a věcí do/z objektu, pravidelné obchůzky objektu;
- zadržení osob, které se neoprávněně nacházejí v objektu a předání Policii ČR;
- obchůzky po uzavření areálu a odchodu pracovníků vykonávané každou hodinu, zjišťování případné havárie zavedených médií (voda, elektřina, plyn);
- provedení vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů;
- v zimním období provádění kontrol funkčnosti vytápění;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- kontroly případného narušení objektů, neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- vedení evidence výdeje klíčů, upozorňovat oprávněné osoby na nedostatky v zabezpečení objektu a případné závady;
- obsluhu EZS a dalších výstražné signalizace;
- vedení služebního deníku střežení objektu;
- přepojování telefonních hovorů;
- předávání dokumentace a příslušenství od služebních automobilů objednatele;
- kontrolu dodržování protipožárních opatření a zajištění ohlašovny požárů;
- v zimním období úklid sněhu v okolí prostoru vrátnice a vstupu do areálu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
11 020,00
Kč/hodina
60,11
Předpokládaná hodnota na položku
662412.2000


Části
Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu Administrativně-vzdělávacího centra (AVC) na adrese: Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně.
Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
B. Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu ÚKZÚZ na adrese: Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol.
Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno
Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno
Předmětem zakázky je zajištění služeb ochrany majetku pracoviště ÚKZÚZ na adrese Zemědělská 1a, 613 00 Brno.
Část C - Zemědělská 1a, 613 00 Brno
ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno
ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Předmětem zakázky je zajištění služeb ochrany majetku pracoviště ÚKZÚZ na adrese Hroznová 63/2, 656 06 Brno.
Část D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Seznam poddodavatelů

Obchodní firma/název/jméno a příjmení poddodavatele Sídlo/místo podnikání/bydliště IČO

Uvedení, jaká část veřejné zakázky má být plněna prostřednictvím poddodavatele

Žádná část veřejné zakázky nebude plněná prostřednictvím poddodavatele.

Identifikační údaje všech účastníků zadávacího řízení a jejich nabídková cena

Seznam účastníků zadávacího řízení a jimi podané nabídkové ceny jsou uvedeny v následující tabulce.

Pořadové číslo nabídky Obchodní firma/název/jméno a příjmení dodavatele Sídlo/místo podnikání/bydliště IČO Nabídková cena
bez DPH vč. DPH
2. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno INDUS PRAHA, spol. s r.o. U Hostivařského nádraží 556/12, Praha 24210668 800 052,00
2. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně INDUS PRAHA, spol. s r.o. U Hostivařského nádraží 556/12, Praha 24210668 1 293 151,20
2. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol INDUS PRAHA, spol. s r.o. U Hostivařského nádraží 556/12, Praha 24210668 1 293 151,20
2. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno INDUS PRAHA, spol. s r.o. U Hostivařského nádraží 556/12, Praha 24210668 592 694,88
3. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno BLESK Servis s.r.o. Ocelářská 1272/21, Praha 27607429 84,57
3. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně BLESK Servis s.r.o. Ocelářská 1272/21, Praha 27607429 56 434,04
3. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol BLESK Servis s.r.o. Ocelářská 1272/21, Praha 27607429 56 434,04
3. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno BLESK Servis s.r.o. Ocelářská 1272/21, Praha 27607429 29 918,11
4. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno FORCORP GROUP spol. s r.o. Hamerská 812/17a, Olomouc 27841031 123,66
4. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně FORCORP GROUP spol. s r.o. Hamerská 812/17a, Olomouc 27841031 117 478,90
4. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol FORCORP GROUP spol. s r.o. Hamerská 812/17a, Olomouc 27841031 130 728,40
4. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno FORCORP GROUP spol. s r.o. Hamerská 812/17a, Olomouc 27841031 59 917,18
1. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno WINGUARD s.r.o. Masná 180/7, Brno 26909863 96,80
1. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno WINGUARD s.r.o. Masná 180/7, Brno 26909863 31 944,00

Identifikační údaje účastníků zadávacího řízení, jež byli vyloučeni z účasti v zadávacím řízení a odůvodnění jejich vyloučení

Seznam uchazečů, kteří byli vyloučeni ze zadávacího řízení a odůvodnění jejich vyloučení jsou uvedeny v následující tabulce.

Pořadové číslo nabídky Obchodní firma/název/jméno a příjmení dodavatele Sídlo/místo podnikání/bydliště IČO Odůvodnění vyloučení
1. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - ČÁST D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno WINGUARD s.r.o. Masná 180/7, Brno 26909863 Veřejná zakázka byla v souladu s § 38 odst. 1 ZZVZ vyhrazena pro dodavatele zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Účastník nedoložil doklad dle § 38 odst. 2 ZZVZ.
1. - Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část C - objekt Zemědělská 1a, 613 00 Brno WINGUARD s.r.o. Masná 180/7, Brno 26909863 Veřejná zakázka byla v souladu s § 38 odst. 1 ZZVZ vyhrazena pro dodavatele zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Účastník nedoložil doklad dle § 38 odst. 2 ZZVZ.

Odůvodnění vyloučení účastníka zadávacího řízení, jehož nabídka obsahovala mimořádně nízkou nabídkovou cenu

není

Soupis osob, u kterých byl zjištěn střet zájmů, a následně přijatých opatření (je-li to relevantní)

není

Odůvodnění stanovení požadavku na prokázání obratu v případě postupu podle § 78 odst. 3 zákona, pokud je neuvedl v zadávací dokumentaci (je-li to relevantní)

není

Vytvořil

Krzysztof Czerný v.r.
Subproces: ET-010-030-060-41

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Hodnocení nabídek, konečné pořadí.
T00216V00047537_T18_13.zip 35,14 KB

Zpráva

Název: Písemná zpráva zadavatele
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 01.02.2017 13:37:23

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Krzysztof Czerný
Vydáno pro (O - organizace): Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský [IČ 00020338]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko zprávy

Čas: 01.2.2017 13:37:23
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Krzysztof Czerný
Vydáno pro (O - organizace): Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský [IČ 00020338]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 01.2.2017 13:36:27
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 01.02.2017 13:35 Krzysztof Czerný 01.02.2017 13:35 Krzysztof Czerný právě zobrazena
1 01.02.2017 11:25 Krzysztof Czerný 01.02.2017 13:35 Krzysztof Czerný

Kontextová navigace