Domů  /  Zadávací řízení  /  Nábytek pro Infekční oddělení…

Výpis systémových zpráv

Nábytek pro Infekční oddělení - poptávka

Systémové číslo: T002/13/P00006782
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...

Akce se zakázkou

Specifikace průzkumu trhu

Stanovení předmětu průzkumu trhu

Stručný popis: Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha vyhlašuje poptávku na dodání a montáž nábytku podle předložené specifikace na nové infekční oddělení.

viz Příloha nebo www.uvn.cz - veřejné zakázky
Položky předmětu průzkumu trhu: Nábytek pro infekční oddělení
Název: Nábytek pro infekční oddělení
Kód z číselníku NIPEZ: 15 - Nábytek
Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39000000-2 - Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Popis: Zadávací dokumentace

1.Identifikační údaje zadavatele
Zadavatel : Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha
Sídlo : U Vojenské nemocnice 1200, Praha 6
IČ : 61383082
DIČ : CZ 61383082
Profil zadavatele : www.uvn.cz

Předmět je blíže určen v příloze tohoto poptávkového řízení. Doba dodání je max. do 20.10.2013 včetně montáže a odstranění obalů, úklidu pracoviště.

S vybraným uchazečem bude odsouhlasena barevnost jednotlivých komodit a upřesněny rozměry podle velikostí místností, které jsou zatím ve stavbě před dokončením. Uchazeč vyplní předloženou tabulku s rozměry a barevností, tak jak je uvedeno v poptávce.

2.Požadavek zadavatele na kvalifikaci uchazečů
Zadavatel požaduje: splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpis jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
b) doklad oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci
Uchazeč předloží kopii.


Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží seznam alespoň tří významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních třech letech s uvedením jejich rozsahu (obdobný předmět plnění a finanční objem min. 500 000,- Kč pro každou z uvedených zakázek).
Uchazeč předloží seznam realizovaných dodávek.


3.Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny

a) Nabídková cena musí být zpracována tak jak je uvedeno na přiloženém listě, který je přílohou této zadávací dokumentace.
b) Nabídková cena musí být zpracována jako cena nejvýše přípustná za splnění specifikovaného předmětu veřejné zakázky malého rozsahu v nabízením termínu a kvalitě.
c) Nabídková cena musí zohledňovat veškeré práce, dodávky, služby a výkony potřebné k této VZ.
Uchazeč použije ke zpracování nabídkové ceny tabulku, která je přílohou této zadávací dokumentace.

4. Obchodní podmínky

a) cena sjednaná jako cena nejvýše přípustná, zahrnující veškeré náklady spojené se splněním předmětu veřejné zakázky,
b) za závažné porušení smlouvy bude považováno nedodání i jednotlivých částí plnění v odpovídající kvalitě nebo nedodání v termínu,
c) prodávající se zavazuje realizovat předmět smlouvy v požadovaném rozsahu, čase a kvalitě v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky,
d) místem plnění je sídlo zadavatele,
e) v případě prodlení dodavatele se splněním předmětu smlouvy, uhradí tento zadavateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny plnění včetně DPH za každý den prodlení.

5. Platební podmínky
a) cena veřejné zakázky bude fakturována samostatně
b) cenu veřejné zakázky uhradí kupující prodávajícímu na základě kupujícím vystavené jedné celkové faktury, která bude vystavena po předání předmětu koupě, jeho protokolárním předáním a převzetím,
c) zadavatel neposkytuje zálohy
d) splatnost faktur je 60 kalendářních dnů.

6. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Obsah nabídky musí odpovídat požadavkům zadavatele a musí obsahovat veškeré doklady k prokázání splnění kvalifikace.

Nabídka bude členěna
1. Identifikační údaje uchazeče
2. profesních kvalifikačních předpokladů
3. technických kvalifikačních předpokladů
4. oceněná tabulka
5. prospekty nabízených produktů

Nabídka bude podána v písemné formě na níže uvedenou adresu:
Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha
U Vojenské nemocnice 1200
Praha 6, 169 02
V případě dodatečných informací prosím zasílejte své dotazy elektronicky na uvedený email: zuzana.konvalinova@uvn.cz.


7. Lhůta pro podání nabídek

Nabídky zasílejte do 27.8.2013 do 12 hod. v listinné podobě na podatelnu ÚVN.

Všechny nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání nabídky. Nabídky podané po uplynutí lhůty nebudou hodnoceny. Zadavatel bezodkladně vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána opožděně, a to v souladu s ustanovením § 71 odst. 6 zákona 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách.

8. Hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena včetně DPH.


9. Vyhrazená práva zadavatele

Zadavatel je oprávněn:
• Změnit zadávací podmínky veřejné zakázky v souladu se zákonem
• Nevracet uchazeči podanou nabídku
• Neposkytovat uchazeči náhradu nákladů spojených s účastí na veřejné zakázce
• Zrušit zadávací řízení


Přílohy zadávací dokumentace:
1) tabulka specifikace předmětu VZ k ocenění (obrázky jsou pouze orientační pro cenovou kalkulaci podobných dodávek)
2) návrh kupní smlouvy
3) krycí list

Přílohy:
Identifikace:
Množství: 1,00
Měrná jednotka:

metodická nápověda

Kontextová navigace