Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/13/V00006736
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)

Předmět zakázky

Stručný popis Nákup kancelářského nábytku pro budovu UPČR, Opavská 1118, Ostrava -Poruba. VZMR na dodávku kanc.nábytku je zadávána v souladu s usnesením vlády ČR 465/2010 k Pravidlům uplatňování enviromentálních požadavků při zadávání VZ a nákupech státní správy a samosprávy. Tato VZMR je v souladu s §18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb. o Veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů zadávaná mimo režim tohoto zákona. Předmět plnění VZMR zahrnuje dodávku vč.montáže kancelářského nábytku, jeho následného umístění v určených prostorách objektu dle požadavku zadavatele a další související práce (odvoz odpadu a úklid,atd.)
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 892 562,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace