Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/13/V00006736
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta 21.11.2013

Platební a obchodní podmínky

Smluvní podmínky zadavatel stanoví pouze povinná ustanovení smlouvy
Typ smlouvy s odkazem na § a určení zákona, podle kterého se bude právní vztah řídit Minimální obsah smlouvy

Ve smlouvě na veřejnou zakázku se musí dodavatel zavázat, že veškeré dřevo a materiály na bázi dřeva musí pocházet ze zákonně vytěžené suroviny.
S vybraným uchazečem bude na realizovanou VZMR uzavřena Smlouva o dílo. Smlouva o
dílo bude obsahovat minimálně:

a) Označení zadavatele (objednatel) ve formě:
ČR - Úřad práce ČR, se sídlem: Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha

IČ: 72496991
krajská pobočka v Ostravě, 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava
Zastoupená: Ing. arch. Yvona Jungová, ředitelka krajské pobočky v Ostravě

b) Předmět zakázky

c) Termín realizace ( zahájení do 10 dnů od podpisu smlouvy s vybraným uchazečem a ukončení realizace akce nejpozději do 21. 11. 2013)
d) Kalkulaci ceny : - cena díla bez DPH
- DPH
- celková nabídková cena včetně DPH
e) Způsob úhrady (fakturace, splatnost 21 kalendářních dnů ode dne doručení)
f) Záruční podmínky a lhůty
g) Servisní podmínky
h) Ostatní obchodní podmínky
- fakturace až po dodání díla bez vad a nedodělků, s předáním dokumentace k dílu
- na faktuře bude objednatel označen takto:
ÚP ČR, krajská pobočka v Ostravě, 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava
IČ: 72496991

- Zadavatel může od této smlouvy odstoupit, pokud zhotovitel nedodá dílo v termínu nebo kvalitě dle této smlouvy.

Způsob a doba podání nabídek

Termín pro nabídky 30.08.2013 09:00:00

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

metodická nápověda

Kontextová navigace