Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Dodávky kancelářských potřeb II.

Systémové číslo: T002/13/V00006543
Zadavatel: Fond dalšího vzdělávání

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SDZP-družstvo 25476092 Ne 1 325 010,56 1 603 262,78 15.08.2013 16:10:09
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Ne 1 246 896,09 1 508 744,27 15.08.2013 15:48:25
LENTO s.r.o. 26007533 Ne 1 443 031,07 1 746 067,59 16.08.2013 11:38:18
MANLOMKA s.r.o. 27834425 Ne 1 037 436,75 1 255 298,47 14.08.2013 13:22:44
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MANLOMKA s.r.o. 27834425
Datum uzavření smlouvy 03.10.2013
Celková smluvní cena bez DPH 2 301 058,00
Celková smluvní cena s DPH 2 784 280,18
Sazba DPH v % 21,00
DPH 483 222,18
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb na základě dílčích písemných objednávek zadavatele.


Položky předmětu:
- Název: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Na Maninách 20, Praha 7 - Holešovice
Ulice: Na Maninách 20
Obec: 170 00 Praha 7 - Holešovice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění 31.8.2015
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace