Domů  /  Zadávací řízení  /  Informační systém pro vedení…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Kancelář finančního arbitra
IČO: 72546522

Sídlo/místo podnikání:
Legerova 1581/69
11000  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Lukáš Vacek
: vacek@finarbitr.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Informační systém pro vedení spisové služby a řízení před finančním arbitrem pro Kancelář finančního arbitra
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00041560

01.08.2016 10:54:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lukáš Vacek
vacek@finarbitr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Informační systém pro vedení spisové služby a řízení před finančním arbitrem pro Kancelář finančního arbitra
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lukáš Vacek
vacek@finarbitr.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
dodání elektronického systému spisové služby, ve smyslu příslušných právních předpisů o spisové službě, a elektronického systému pro vedení a evidenci řízení před finančním arbitrem ve smyslu příslušných předpisů o řízení před finančním arbitrem, včetně následné provozní, servisní a právní podpory obou systémů na dobu neurčitou
Položky předmětu VZ
Informační systém pro vedení spisové služby a řízení před finančním arbitrem pro Kancelář finančního arbitra
48311000-1 - Balík programů pro správu dokumentů
48311000-1 - Balík programů pro správu dokumentů
viz zejména Přílohu č. 1 a další přílohy této dokumentace
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Letenská
525
15
11810
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
seznam významných zakázek a seznam techniků, kteří mají zkušenosti získané s poskytováním obdobné dodávky informačního systému
vyplněné čestné prohlášení podle vzoru v Příloze č. 2
vyplněné čestné prohlášení podle vzoru v Příloze č. 2, dále dle informací v Příloze č. 4
seznam alespoň 2 významných zakázek v minimálním finančním rozsahu 1 mil. Kč bez DPH za poslední 3 roky, jejichž předmětem plnění byla dodávka elektronického systému spisové služby nebo soudního, správního nebo rozhodčího řízení včetně maintenance, a současně seznam alespoň 2 osob, které mají za poslední 3 roky odpovídající zkušenosti s poskytováním dodávky elektronického systému spisové služby a s poskytováním dodávky elektronického systému pro vedení soudního, správního nebo rozhodčího řízení; pro bližší podrobnosti k technickému kvalifikačnímu předpokladu viz Přílohu č. 4, jejíž znění má přednost před touto orientační informací
Pravost dokladů

Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 ZVZ.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
§ 1746 odst. 2, § 2586 a násl., § 2358 a násl., § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
viz Přílohu č. 3

Způsob a doba podání nabídky

29.08.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Součástí hodnotících kritérií jsou i nečíselně vyjádřitelná kritéria, v rámci nichž bodový zisk nabídek závisí na nezávislém posouzení hodnotící komise. Z tohoto důvodu proběhne transparentní hodnocení zcela mimo systém.
podrobný postup stanovení výsledného pořadí hodnocených nabídek je obsažen v Příloze č. 4


Pokud více nabídek či jejich variant získá shodný počet celkových bodů, bude jako nejvhodnější nabídka vybrána ta z nich, která obdržela vyšší počet bodů v dílčím kritériu „kvalita předmětu plnění“. V případě nemožnosti určit vítěznou nabídku tímto způsobem bude jako nejvhodnější nabídka vyhodnocena ta, která byla zadavateli doručena dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena (včetně DPH)
Nabídková cena (včetně DPH)






65,00

Absolutní omezení hodnot

4 114 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Kvalita předmětu plnění
Kvalita předmětu plnění


hodnocení zadavatele




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



viz Přílohu č. 4


Kriterium Termín zahájení provozu Informačního systému
Termín zahájení provozu Informačního systému


1 bod




5,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



viz Přílohu č. 4


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Připojení certifikátu veřejného klíče


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,

b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,

c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších v souvislosti s touto veřejnou zakázkou.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
29.08.2016 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lukáš Vacek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Kancelář finančního arbitra
Doručeno: 01.08.2016 11:13:24

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Lukáš Vacek
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Kancelář finančního arbitra
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko zprávy

Čas: 01.8.2016 11:13:23
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Lukáš Vacek
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Kancelář finančního arbitra
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 01.8.2016 10:57:31
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.08.2016 10:54 Lukáš Vacek 01.08.2016 10:54 Lukáš Vacek právě zobrazena

Kontextová navigace