Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis MF zařízení RICOH  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace ve zjednodušeném podlimitním řízení

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Povodí Moravy, s.p.
IČO: 70890013

Sídlo/místo podnikání:
Dřevařská 932/11
60200  Brno

Kontaktní osoba:
: Barbora Kostíková
: kostikova@pmo.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Servis MF zařízení RICOH
Druh zadávacího řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00040899

13.07.2016 15:28:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Barbora Kostíková
kostikova@pmo.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servis MF zařízení RICOH
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Barbora Kostíková
kostikova@pmo.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



36
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je poskytování pozáruční opravy a servis 24 ks multifunkčních zařízení ve vlastnictví objednatele, a to v rozsahu, který dle svých aktuálních potřeb stanoví objednatel.
Položky předmětu VZ
Servis MF zařízení RICOH
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
Součástí závazku objednatele je zejména:
- dodávka 1 ks čtečky karet YSoft USB CR v2, ASK FSK 125kHz (nebo kompatibilní) na zařízení RICOH Aficio mp C2051AD a 1ks licence embedded terminálu, včetně servisní podpory, přičemž licence přejde do vlastnictví Povodí Moravy, s.p.
- poskytnutí zařízení na bezobslužné posílání stavu počítadel MF zařízení RICOH
- provádění komplexní technické péče v rozsahu předepsaném výrobcem, technickými podmínkami a v souladu s rozvrhem sjednaným s objednatelem. Komplexní technickou péčí se rozumím pravidelný preventivní servis stroje, odstranění případných technických závad, výměnu spotřebních náhradních dílů a funkční přezkoušení stroje
- odstraňování poruch a závad vzniklých při provozu na základě jejich nahlášení objednatelem dle určených pravidel a provádět opravy celých strojů nebo jejich částí
- dodání spotřebních materiálů pro provoz kopírovacích strojů/tiskáren autorizovaným zhotovitelem, popř. jiné materiály k podpoře bezporuchového chodu a ke snížení opotřebení
5. Požadavky na služby a servis:
Související služby a servis musí být poskytnuty minimálně v tomto rozsahu:
- telefonická technická podpora IT a správců v lokalitě PM v pracovní dny od pondělí do pátku v době od 7:00 hod. do 15:00 hod.,
- rozsah servisních služeb musí být garantován ve všech lokalitách dodávky,
- všechny SW licence dodané v rámci dodávky tiskového řešení zůstanou majetkem objednatele. Poskytovatel je povinen doložit existenci příslušných licenčních oprávnění formou smluvních dokumentů či jiným obvyklým způsobem.

Požadované služby:
Spotřební materiál ANO
Náhradní díly a servisní práce ANO
Náklady na dopravu ANO
Dodání spotřebního materiálu do 48 hodin od nahlášení
Pracovní doba PM pro servisní zásahy po-pá, 7:00-15:00
Zahájení servisního zásahu do 1 pracovního dne (24 hodin) od nahlášení závady
Termín odstranění závady do 2 pracovních dnů (48 hodin) od zahájení servisního zásahu
Termín poskytnutí náhradního zařízení do 4 pracovních dnů (96 hodin) od nahlášení závady
Objednatel nahlásí neprodleně vzniklou závadu či požadavek, a to elektronicky (e-mail, webová aplikace). Prodávající má povinnost elektronicky potvrdit, že nahlášení závady zaevidoval. Forma elektronické komunikace (e-mail, webová aplikace) bude určena na základě domluvy mezi smluvními stranami. Hlášení je možno podávat po-ne, 00:00-24:00.

Součástí veřejné zakázky NENÍ dodávka papíru !!!
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
4 300 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

Zjednodušené podlimitní řízení

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Dřevařská
11
602 00
Česká republika
Další místa plnění
Náměšť nad Oslavou
Husova
760
675 71
Česká republika
Olomou
U Dětského domova
263
772 11
Česká republika
Uherské Hradiště
Moravní náměstí
766
686 11
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Uchazeč v rámci nabídky prokazuje kvalifikační předpoklady předložením vyplněného a podepsaného čestného prohlášení, které je přílohou této výzvy. Originály nebo ověřené kopie dokladů, kterými se prokazují kvalifikační předpoklady, předkládá až vítězný uchazeč v rámci poskytnutí součinnosti před podpisem smlouvy.
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Uchazeč v rámci nabídky prokazuje kvalifikační předpoklady předložením vyplněného a podepsaného čestného prohlášení, které je přílohou této výzvy. Originály nebo ověřené kopie dokladů, kterými se prokazují kvalifikační předpoklady, předkládá až vítězný uchazeč v rámci poskytnutí součinnosti před podpisem smlouvy.
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech
Dle § 56 odst. 5 písm. a) zákona: Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být: - osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo - osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo - smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle předešlého bodu od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
čestné prohlášení
2 osvědčení (referenční listy) na poskytnutí služeb obdobného charakteru, tj. komplexní technické péče (preventivní servis stroje, odstranění případných technických závad, výměnu spotřebních náhradních dílů a funkční přezkoušení stroje) v minimálním finančním rozsahu 1 500 000 Kč bez DPH za poslední tři roky.
Osvědčení o odborné kvalifikaci provádět autorizovaný servis dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona
Uchazeč předloží doklad o skutečnosti, že je autorizovaným servisním střediskem společnosti RICOH
čestné prohlášení
čestné prohlášení
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 ZVZ, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 ZVZ.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva o poskytování pozáručního servisu

Způsob a doba podání nabídky

05.08.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Nabídky jsou šifrovány e-tržištěm automaticky za použití zadavatelem stanoveného certifikátu veřejného klíče.

Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky musí být

a) seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele,

b) má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek,

c) prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů (zákon o ochraně hospodářské soutěže), ve znění pozdějších v souvislosti s touto veřejnou zakázkou.

Uchazeč k nabídce připojí vyplněný návrh Rámcové smlouvy a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.

Uchazeč k nabídce připojí seznam subdodavatelů nebo čestné prohlášení o jejich nevyužití.

Uchazeč k nabídce připojí vyplnění krycí list.

Nabídková cena uchazeče bude zaokrouhlena na celé koruny dle matematických zásad.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.08.2016 09:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Barbora Kostíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Povodí Moravy, s.p.
Doručeno: 20.07.2016 13:01:02

Elektronický podpis zprávy

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Barbora Kostíková
Vydáno pro (O - organizace): Povodí Moravy, s.p. [IČ 70890013]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko zprávy

Čas: 20.7.2016 13:01:01
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Barbora Kostíková
Vydáno pro (O - organizace): Povodí Moravy, s.p. [IČ 70890013]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 20.7.2016 12:37:49
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Barbora Kostíková
Vydáno pro (O - organizace): Povodí Moravy, s.p. [IČ 70890013]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 20.7.2016 13:00:40
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 13.07.2016 15:28 Barbora Kostíková 20.07.2016 12:37 Barbora Kostíková právě zobrazena

Kontextová navigace