Součástí závazku objednatele je zejména:
- dodávka 1 ks čtečky karet YSoft USB CR v2, ASK FSK 125kHz (nebo kompatibilní) na zařízení RICOH Aficio mp C2051AD a 1ks licence embedded terminálu, včetně servisní podpory, přičemž licence přejde do vlastnictví Povodí Moravy, s.p.
- poskytnutí zařízení na bezobslužné posílání stavu počítadel MF zařízení RICOH
- provádění komplexní technické péče v rozsahu předepsaném výrobcem, technickými podmínkami a v souladu s rozvrhem sjednaným s objednatelem. Komplexní technickou péčí se rozumím pravidelný preventivní servis stroje, odstranění případných technických závad, výměnu spotřebních náhradních dílů a funkční přezkoušení stroje
- odstraňování poruch a závad vzniklých při provozu na základě jejich nahlášení objednatelem dle určených pravidel a provádět opravy celých strojů nebo jejich částí
- dodání spotřebních materiálů pro provoz kopírovacích strojů/tiskáren autorizovaným zhotovitelem, popř. jiné materiály k podpoře bezporuchového chodu a ke snížení opotřebení
5. Požadavky na služby a servis:
Související služby a servis musí být poskytnuty minimálně v tomto rozsahu:
- telefonická technická podpora IT a správců v lokalitě PM v pracovní dny od pondělí do pátku v době od 7:00 hod. do 15:00 hod.,
- rozsah servisních služeb musí být garantován ve všech lokalitách dodávky,
- všechny SW licence dodané v rámci dodávky tiskového řešení zůstanou majetkem objednatele. Poskytovatel je povinen doložit existenci příslušných licenčních oprávnění formou smluvních dokumentů či jiným obvyklým způsobem.
Požadované služby:
Spotřební materiál ANO
Náhradní díly a servisní práce ANO
Náklady na dopravu ANO
Dodání spotřebního materiálu do 48 hodin od nahlášení
Pracovní doba PM pro servisní zásahy po-pá, 7:00-15:00
Zahájení servisního zásahu do 1 pracovního dne (24 hodin) od nahlášení závady
Termín odstranění závady do 2 pracovních dnů (48 hodin) od zahájení servisního zásahu
Termín poskytnutí náhradního zařízení do 4 pracovních dnů (96 hodin) od nahlášení závady
Objednatel nahlásí neprodleně vzniklou závadu či požadavek, a to elektronicky (e-mail, webová aplikace). Prodávající má povinnost elektronicky potvrdit, že nahlášení závady zaevidoval. Forma elektronické komunikace (e-mail, webová aplikace) bude určena na základě domluvy mezi smluvními stranami. Hlášení je možno podávat po-ne, 00:00-24:00.
Součástí veřejné zakázky NENÍ dodávka papíru !!!