Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytnutí nezávislých ICT…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO FINANCÍ
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11800  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Miroslav Hejna Dipl.-Ing.
: Miroslav.Hejna@mfcr.cz

Kontaktní osoba:
: Ing. Vít Tůma
: vit.tuma@mfcr.cz
: +420257042768
: referent SO 9009 sekce 09

Organizační útvar:
09
Číslo útvaru: 09
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Poskytnutí nezávislých ICT analýz, interpretace analýz pro potřeby MF ČR
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00040750
Evidenční číslo: Č. j.: MF-22631/2016/9003

07.07.2016 13:56:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Miroslav Hejna Dipl.-Ing.
Miroslav.Hejna@mfcr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vít Tůma
vit.tuma@mfcr.cz
+420257042768
referent SO 9009 sekce 09

RNDr. Jiří Svoboda
jiri.svoboda2@mfcr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Poskytnutí nezávislých ICT analýz, interpretace analýz pro potřeby MF ČR
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Miroslav Hejna Dipl.-Ing.
Miroslav.Hejna@mfcr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vít Tůma
vit.tuma@mfcr.cz
+420257042768
referent SO 9009 sekce 09

RNDr. Jiří Svoboda
jiri.svoboda2@mfcr.cz
Evidenční číslo zadavatele
Č. j.: MF-22631/2016/9003
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zadavatel požaduje poskytnutí přístupu ke znalostní databázi nezávislých analýz pro 1 licencovaného uživatele. Obsahově tato databáze bude obsahovat informace o klíčových trendech, dodavatelích, produktech a technologiích (včetně jejich vzájemného porovnání) v celé šíři a hloubce ICT trhu a jejich interpretaci pro potřeby MF ČR.
Položky předmětu VZ
Poskytnutí nezávislých ICT analýz, interpretace analýz pro potřeby MF ČR
59 - Poradenství a služby pro informační technologie
72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
Předmět plnění veřejné zakázky malého rozsahu je poskytnutí služeb:

• přístupu ke znalostní databázi nezávislých analýz za podmínek stanovených níže,
• interpretaci analýz pro potřeby MF ČR.

Požadavky zadavatele:
• Poskytnutí přístupu ke znalostní databázi nezávislých analýz pro 1 licencovaného uživatele. Obsahově tato databáze bude obsahovat informace o klíčových trendech, dodavatelích, produktech a technologiích (včetně jejich vzájemného porovnání) v celé šíři a hloubce ICT trhu:
o Hardware - servery, storage, desktop PC, pracovní stanice, doplňkový HW, technologické trendy HW (virtualizace, cloud apod.).
o Softwarová infrastruktura - integrační platformy, bezpečnostní software, provozní software.
o Software - aplikační software, vývoj aplikací.
o Komunikační služby a komunikační zařízení.
o Management ICT - aspekty řízení informatiky, IT služby, výzkum pro podporu práce jednotlivých rolí v podnikové informatice (ředitel informatiky, provozu ICT, vývoje, bezpečnosti, ICT nákupu, architektury, analytických aplikací).
o Dodavatelé - analýzy o trhu a nabídce dodavatelů ICT, nezávislé hodnocení pozice dodavatelů a produktů, kladné i záporné zkušenosti z implementace ICT projektů v jiných zemích, analýzy licenčních podmínek dodavatelů.

• Jako součást služby požadujeme i možnost kontaktovat mailem či telefonicky autory analýz za účelem jejich interpretace a aplikace pro individuální potřeby MF ČR, zpracování interpretace dle individuálního požadavku MF ČR požadujeme do 1 týdne od předání požadavku.
• Poskytovatel touto Smlouvou poskytuje Objednateli e-mailovou, telefonickou a osobní podporu kontaktní osobou, která bude oprávněnému uživatelovi k dispozici pro interpretaci obsahu databáze a pro tvorbu rešerší.

Požadovaný předmět plnění veřejné zakázky je specifikován v Příloze č. 1 této výzvy - v návrhu Smlouvy o poskytnutí nezávislých ICT analýz včetně jejich interpretace.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor analytických služeb
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Červenec 2016 - červen 2017.

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika
Další místa plnění
-
a celá ČR
-
-
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Způsob prokázání formou čestného prohlášení anebo výpisem z SKD - skenem podepsaných dokladů.
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
anebo výpisem z SKD.
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných služeb
Uchazeč předloží seznam svých významných služeb poskytnutých v posledních třech letech v rozsahu alespoň jedné významné služby v oblasti Poradenství a služby pro informační technologie o celkových nákladech minimálně 500.000,- Kč bez DPH. Seznam musí obsahovat název společnosti - řešitele referenční zakázky, označení (název) zakázky, popis předmětu plnění zakázky, období realizace zakázky (od-do), celkovou cenu zakázky, název zákazníka, a všechny role uchazeče při plnění referenční zakázky.
formou čestného prohlášení
Uchazeč doloží, že má k dispozici tým, jehož členy jsou nejméně • programový ředitel služby, který bude licencovaným uživatelům k dispozici pro interpretaci obsahu databáze, tvorbu rešerší a zajištění kontaktu s autory analýz. U pozice programového ředitele požadujeme minimálně dvouletou praxi na pozici IT ředitele nebo obdobné pozici. • 10 analytiků, které je možno operativně kontaktovat mailem či telefonicky za účelem jejich interpretace primárních analýz a aplikace těchto podkladů pro individuální potřeby MF ČR. K prokázání splnění tohoto kvalifikačního kritéria je nutné rovněž předložit profesní životopisy členů týmu.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva
o poskytnutí nezávislých ICT analýz včetně jejich interpretace
(dále jen „Smlouva“)
uzavřená v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) na základě výzvy k podání nabídky ve věci veřejné zakázky malého rozsahu na e-tržišti www.gemin.cz v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb.,
o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů pod č.j. MF-22631/2016/9003.

Způsob a doba podání nabídky

19.07.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi
Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi


počet




40,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



1) Celková nabídková cena za roční službu - nabídka s nejnižší jednotkovou cenou obdrží 100 bodů, - ostatní nabídky budou vztaženy poměrně k nejnižší nabídkové ceně a bude jim přidělen dosažený počet bodů (Nx100/H, kde N představuje hodnotu nejnižší nabídkové ceny a H představuje hodnotu právě hodnocené nabídky), - přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného kritéria, tj. hodnotou 0,6, odpovídající váze kritéria 60 %. 2) Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi - vzhledem k dynamice vývoje analyzované problematiky dodavatel zohlední do stanovení počtu analýz požadavek zadavatele, že primární analýzy musí být vytvořeny po 1.1.2012. - nabídka s nejvyšším počtem primárních analýz obdrží 100 bodů, - ostatní nabídky vztaženy poměrně k nejvyššímu počtu primárních analýz a bude jim přidělen dosažený počet bodů (HAx100/NA, kde HA představuje hodnotu právě hodnoceného počtu analýz a NA představuje hodnotu nejvyššího počtu analýz), - přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného kritéria, tj. hodnotou 0,4, odpovídající váze kritéria 40 %. (bude vypočteno algoritmem e-tržiště)


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč bere podáním nabídky na vědomí další podmínky Zadavatele uvedené v příloze č. 2 této Výzvy.

Uchazeč doplněný návrh smlouvy vloží do systému Gemin ve dvou formátech:
1) ve formátu PDF podepsaný oprávněnou osobou
2) ve formátu *.doc či docx s obsahem identickým s PDF smlouvou, avšak bez podpisu.




Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.07.2016 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vít Tůma v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 07.07.2016 14:31:37

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.07.2016 13:56 Vít Tůma 07.07.2016 13:56 Vít Tůma právě zobrazena

Kontextová navigace