Domů  /  Zadávací řízení  /  OI PH - nákup hygienických…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Robin Náse
: robin.nase@cizp.cz

Kontaktní osoba:
: Ing. Robin Náse
: robin.nase@cizp.cz
: zástupce ředitele OI

Specifikace VZ

Název VZ: OI PH - nákup hygienických potřeb a čistících prostředků
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00040564

29.06.2016 14:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Robin Náse
robin.nase@cizp.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Robin Náse
robin.nase@cizp.cz
zástupce ředitele OI

Lenka Doubková
lenka.doubkova@cizp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
OI PH - nákup hygienických potřeb a čistících prostředků
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Robin Náse
robin.nase@cizp.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Robin Náse
robin.nase@cizp.cz
zástupce ředitele OI

Lenka Doubková
lenka.doubkova@cizp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup toaletního papíru typu "Jumbo", papírových ručníků typu "ZZ" a čistících prostředků na mytí nádobí.

Cena celé zakázky včetně dovozu a vyložení zboží na adrese zadavatele ČIŽP OI PRAHA,Wolkerova 40/11,160 00 Praha 6
Položky předmětu VZ
Toaletní papír do zásobníku
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
240 rolí toaletního papíru do zásobníku ( 6 rolí v balení), bílý, měkký, dvouvrstvý, průměr 190 mm, návin 120 m, materiál: celulóza

Cena včetně dovozu a vyložení zboží na adrese zadavatele ČIŽP OI PRAHA,Wolkerova 40/11,160 00 Praha 6
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
240,00
ks
Papírové ručníky "ZZ"
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
20 balení (krabic) po 3200 ks papírových ručníků „ZZ“, bílé dvouvrstvé, rozměry 25x23 cm, materiál: celulóza
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
20,00
balení
Jar
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
4 ks mycího prostředku na nádobí značky Jar Sensitive Tea Tree & Mint 1,5 l
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Wolkerova
40
11
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
15.07.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Jednorázová objednávka, kterou vytvoří sám zadavatel a přiloží ji vítěznému dodavateli

Způsob a doba podání nabídky

12.07.2016 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Při uplatnění zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením požadujeme vystavení faktury s náhradním plněním.


Přesný popis produktu

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
12.07.2016 08:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Robin Náse v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 29.06.2016 14:36:25

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.06.2016 14:07 Robin Náse 29.06.2016 14:07 Robin Náse právě zobrazena

Kontextová navigace