Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál do…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Fond dalšího vzdělávání
IČO: 00405698

Sídlo/místo podnikání:
Na Maninách 876/7
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Michaela Kuzníková
: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
: +420778447786
: +420778447786

Specifikace VZ

Název VZ: Spotřební materiál do tiskáren 2016
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00038494

13.05.2016 10:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Michaela Kuzníková
michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
+420778447786
+420778447786

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Spotřební materiál do tiskáren 2016
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Michaela Kuzníková
michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
+420778447786
+420778447786
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



6
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku spotřebního materiálu do tiskáren dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh rámcové smlouvy.
Položky předmětu VZ
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
817 901,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2016, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.

Doba a místo plnění

Praha 7
Na Maninách
876
7
17000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů
v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci
prostou kopií
Technické kvalifikační předpoklady
Uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé jedné významné dodávky musí činit minimálně 100.000,- Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou uchazeče zastupovat a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno osobou, která k takovému jednání byla výše uvedenou oprávněnou osobou zmocněna, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
Uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé jedné významné dodávky musí činit minimálně 100.000,- Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou uchazeče zastupovat a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno osobou, která k takovému jednání byla výše uvedenou oprávněnou osobou zmocněna, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
Uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé jedné významné dodávky musí činit minimálně 100.000,- Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou uchazeče zastupovat a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno osobou, která k takovému jednání byla výše uvedenou oprávněnou osobou zmocněna, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
Uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé jedné významné dodávky musí činit minimálně 100.000,- Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou uchazeče zastupovat a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno osobou, která k takovému jednání byla výše uvedenou oprávněnou osobou zmocněna, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.09.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

24.05.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka jako celek bude podepsána uznávaným elektronickým podpisem osoby oprávněné uchazeče zastupovat. Jestliže nabídku podepíše osoba zmocněná osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc, a to ve formě naskenovaného dokumentu. Uchazeč také může do nabídky přiložit prohlášení podepsané osobou oprávněnou uchazeče zastupovat (jestliže toto prohlášení podepíše osoba zmocněná osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc, a to ve formě naskenovaného dokumentu) s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Toto prohlášení může být ve formě naskenovaného dokumentu a má stejnou váhu jako podpis nabídky uznávaným elektronickým podpisem. Vzor prohlášení je přílohou č. 3 této výzvy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
24.05.2016 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Michaela Kuzníková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Fond dalšího vzdělávání
Doručeno: 13.05.2016 10:09:45

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Michaela Kuzníková
Vydáno pro (O - organizace): Fond dalšího vzdělávání
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 13.5.2016 10:01:13
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 13.05.2016 10:00 Michaela Kuzníková 13.05.2016 10:00 Michaela Kuzníková právě zobrazena

Kontextová navigace