Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky spotřebního materiálu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: JUDr. Světlana Šmídová
: svetlana.smidova@nature.cz
: 0420 283069187
: +420 724331664
: právník

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávky spotřebního materiálu pro stroje XEROX WC 6605
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00037318

14.04.2016 11:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Tomáš Licek
tomas.licek@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávky spotřebního materiálu pro stroje XEROX WC 6605
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Tomáš Licek
tomas.licek@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
1. Předmětem veřejné zakázky je: zajištění dodávek spotřebního materiálu pro 17 multifunkčních strojů XEROX WC 6605 umístěných v objektech zadavatele (viz příloha – Specifikace jednotlivých multifunkcí a jejich umístění)
2. Popis zakázky
Na základě smlouvy o zajištění plnění - dodávek spotřebního materiálu pro stroje XEROX WC 6605 zadavatel požaduje - dodávku spotřebního materiálu pro 17 multifunkčních strojů XEROX WC 6605 umístěných v objektech zadavatele a to:
- dodávka originálního spotřebního materiálu tonery, fotoválce, odpadní nádoby, fixační a přenosové jednotky,
- dodávky papíru ve formátu A4, recyklovaný 80g/m2 (vyrobený v souladu s EN 12281:2002 nebo DIN 19309). Dodávka papíru proběhne 1 x za měsíc, dle skutečného počtu kopií za předchozí měsíc pro jednotlivý multifunkční stroj, nebo dle písemně nahlášeného požadavku kontaktní osobou pro daný multifunkční stroj. V rámci upřesnění požadavku je možno požadovat i dodání bílého papíru 80g/m2 obdobných kvalitativních parametrů beze změny ceny.
- pravidelné odečty stavu počítadel jednotlivých multifunkčních strojů a to 1x za měsíc,
- celkový statistický přehled o počtu a typu tisku a odebraném papíru pro všech 17 multifunkčních strojů a pro jednotlivé stroje 1 x za pololetí, který bude zasílán na adresu poskytovatele v elektronické podobě,
- na strojích bude poskytovatelem spuštěn zajišťován systém vzdáleného dohledu poskytovatele pro vytvoření požadavku stroje na dodávku spotřebního materiálu a vzdálenou správu (automatický odečet stavu počítadel, automatická dodávka spotřebního materiálu atd.), dále v textu též monitorovací systém. Požadavek vytvořený monitorovacím systémem je pak realizován přímo poskytovatelem, bez nutnosti vystavování objednávky ze strany objednavatele. Veškeré dodávky spotřebního materiálu budou řešeny v režimu nezávislém na objednateli a interních procesech objednatele. Veškeré náklady na spuštění a zajištění provozu monitorovacího systému jsou zahrnuty v nabídkové ceně tisku,
- po dobu platnosti smlouvy není povolena žádná úprava multifunkčních strojů, ani jakýkoliv zásah do hardware, který by omezil odpovědnost výrobce (zařízení je po dobu smlouvy v záruce).
- v případě potřeby připojení k internetu musí monitorovací systém umožňovat přístup přes autentifikovanou proxy. Všechna zařízení jsou připojena ve VPN síti objednatele.
- kromě hlášení ze vzdáleného přístupu k tiskárnám je objednatel oprávněn průběžně udělovat poskytovateli elektronické pokyny pro plnění smlouvy s konkrétními termíny plnění, podmínkami ke konkrétním postupům. Požadavky na spotřební materiál mohou být upřesněny poskytovateli kontaktní osobou pro daný multifunkční stroj. Řádné poskytnutí plnění (zejména počet vytištěných stran pro jednotlivé stroje) potvrdí objednatel poskytovateli na rozpisu vyúčtování, který bude nedílnou součástí daňového dokladu. Náklady na případné ověření předaných údajů jsou zahrnuty v ceně dle čl. IV. smlouvy.
- dodávka spotřebního materiálu bude zajištěna nejpozději do 48 hodin (pracovní dny) od vygenerování automatického požadavku nebo po nahlášení požadavku kontaktní osobou pro daný multifunkční stroj. Připadne-li konec lhůty na svátek, nebo jiný den pracovního volna, pak se lhůta prodlužuje do následujícího pracovního dne.
- dodávka spotřebního materiálu pro příslušný stroj se považuje za splněnou převzetím spotřebního materiálů zástupcem objednatele v prostorách objednatele dle přílohy č.1. této Smlouvy v pracovních dnech mezi 8.00 až 15.00 hod. Pokud by nebylo v prostorách objednatele možné spotřební materiál předat z viny objednatele, zajistí poskytovatel předání v nejkratším možném náhradním termínu bez sankce za případné prodlení dle čl. VI. a bez sankce či vícenákladů pro objednatele.
- Veškerá cena za tyto výše uvedené dodávky spotřebního materiálu vč. monitorovacího systému atd. bude strukturovaná do tří složek (viz. článek 6 bod 6.3. ZD).
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ
- TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN Z EVROPSKÝCH STRUKTURÁLNÍCH A INVESTIČNÍCH FONDŮ.
Položky předmětu VZ
Dodávky spotřebního materiálu pro stroje XEROX WC 6605
30192000-1 - Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Předmětem veřejné zakázky je: zajištění dodávek spotřebního materiálu pro 17 multifunkčních strojů XEROX WC 6605 umístěných v objektech zadavatele
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
kus
500 000,00
500 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
500 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Od podpisu smlouvy do 31.12.2019.

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika
Viz příloha - umístění jednotlivých pracovišť

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
1 - 3 reference
Za poslední 3 roky na plnění obdobného charakteru
čestné prohlášení s uvedením odběratele, roku plnění, popisu plnění a ceny bez DPH
Součet všech referencí za poslední 3 roky musí být minimálně 400 000,- Kč bez DPH
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění dodávek spotřebního materiálu pro stroje XEROX WC 6605

uzavřená dle ustanovení § 1746 odst. 2 a násl. zák.č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

28.04.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč musí přiložit podepsanou smlouvu, buď formou scanu a nebo podepsanou elektronickým podpisem. V případě elektronického podpisu musí být zvlášť podepsaná smlouva, nestačí podpis celé nabídky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
28.04.2016 09:03:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na telefonické, emailové a listinné dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
Uchazeč nabídne cenu včetně DPH. Cena bude stanovena takto: a) Cena za černobílý tisk/kopii 7 100 ks stran A4 (průměrný měsíční tisk všech 17 strojů) b) Cena za barevný tisk/kopii 5 700 ks (průměrný měsíční tisk všech 17 strojů) c) Cena za dodávku 10 000 ks recyklovaného papíru A4, 80 g/m2 (průměrná spotřeba pro tisk všech 17 strojů) Vzniklá 3 čísla se sečtou a výsledek bude uveden jako nabídková cena včetně DPH. Kalkulace nabídkové ceny včetně dílčích jednotkových cen budou uchazečem zpracována a předána v tabulce dle přílohy č.2. Uvedené průměrné počty kopií a spotřeba papíru jsou předpokládané a indikativní, čerpání bude probíhat dle skutečných potřeb zadavatele. 6.3. Nabídková cena bude uvedena také v návrhu smlouvy dle přílohy č.3 (čl. IV) v následujícím členění: - Cena za tisk/kopii jedné černobílé stránky A4 - bez DPH, DPH, s DPH - Cena za tisk/kopii jedné barevné stránky A4 - bez DPH, DPH, s DPH - Cena za 1 ks A4 recyklovaného papíru (80g/m2) - bez DPH, DPH, s DPH
Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 14.04.2016 13:14:51

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 14.04.2016 11:01 Světlana Šmídová 14.04.2016 13:12 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace