Domů  /  Zadávací řízení  /  Dohled a správa prostředí IBM…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: JUDr. Světlana Šmídová
: svetlana.smidova@nature.cz
: 0420 283069187
: +420 724331664
: právník

Specifikace VZ

Název VZ: Dohled a správa prostředí IBM Connections
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00035682

02.03.2016 12:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Martin Šulc
martin.sulc@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dohled a správa prostředí IBM Connections
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Martin Šulc
martin.sulc@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Poskytovatel bude poskytovat podporu pro následující technologie a produkty:
- prostředí IBM Connections 4.5
- aplikační server IBM WebSphere Application Server
- databáze IBM DB2
- IBM HTTP server
- Tivoli Directory Integrator – včetně assembly line zajišťujících čerpání dat z Lotus Notes / Domino
- operační systém

Specifikace poskytovaných služeb:
1.1 Profylaxe

Preventivní údržba a kontrola. Pro zabezpečení spolehlivého chodu systému se poskytovatel zavazuje provádět preventivní údržbu a kontrolu systému objednatele prostřednictvím pracovníka poskytovatele.

Náplní této činnosti bude standardně:

- aplikace fixů a patchů,
- provádění upgrade na aktuálně nejnovější verzi po dohodě se zadavatelem + školení
- zajištění synchronizace uživatelských profilů a ověřování s prostředím IBM Domino/Notes,
- kontrola / diagnostika logů, odstraňování problémů,
- kontrola a řešení bezpečnosti celého systém,
- pravidelná údržba databáze (reorganizace indexu, statistiky pro optimizer, atd.),
- odstranění dočasných souborů,
- sledování a vyhodnocování zatížení systémových zdrojů (cpu, ram, disk),
- ladění výkonu,
- zálohování - každodenní zálohování s dobou úschovy dat 2 měsíce,
- řešení chyb a problémů s výrobcem systému,
- odstraňování havarijních stavů - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem – s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5. pracovních dní,
- odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5. pracovních dní,
- do 30 dnů od podpisu smlouvy proběhne na náklady dodavatele kompletní test zálohování,
- dodavatel se zavazuje řešit chyby a problémy vzniklé před podpisem smlouvy, včetně dodržení udaných dostupností a smluvních pokut.

Další činnosti požadované zákazníkem jsou předmětem dohody.
1.2 Hot – line
Odpovědi na telefonické dotazy a emailové dotazy.
1.3 Obnova dat
Obnova úmyslně i neúmyslně smazaných dat včetně obnovy dat po pádu operačního systému, databáze, hardwaru apod.

1.4 Prezentace nových verzí systému

Dodavatel se zavazuje minimálně jedenkrát ročně, nebo při vydání hlavní aktualizace, prezentovat odběrateli funkcionality a vlastnosti nových verzí programu.
Položky předmětu VZ
Dohled a správa prostředí IBM Connections
72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
72250000-2 - Systémové a podpůrné služby
Poskytovatel bude poskytovat podporu pro následující technologie a produkty:
- prostředí IBM Connections 4.5
- aplikační server IBM WebSphere Application Server
- databáze IBM DB2
- IBM HTTP server
- Tivoli Directory Integrator – včetně assembly line zajišťujících čerpání dat z Lotus Notes / Domino
- operační systém
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
619 835,00
619 835,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
619 835,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Smlouva uzavřená na 3 roky

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technická certifikace výrobce systému na Lotus Connections
Technické kvalifikační předpoklady
reference
realizace jedné zakázky, jejíž náplní je instalace a správa Lotus Connections v délce trvání minimálně dva roky, a to za dobu posledních 3 let
čestné prohlášení s uvedením odběratele, popisem činnosti, roky plnění a cenou za 1 rok plnění.
Cena za rok plnění min. 200 tisíc Kč bez DPH
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Určí uchazeč
Cena

Cena se skládá z pravidelné měsíční částky za služby definované v bodě „profylaxe“ a nebude existovat žádné omezení na odpracované hodiny, přes které by byla fakturována další částka.


Smluvní náležitosti:

 součástí nabídky bude návrh smlouvy, která bude respektovat všechny uvedené požadavky,
 smlouva se uzavře s výpovědní dobou 6 měsíců a délkou trvání 3 roky,
 celkový objem zakázky nesmí přesáhnout částku 750 000,- Kč vč. DPH za celou dobu trvání smlouvy.

Smluvní pokuty

Pokud poskytovatel nedodrží termíny reakční doby nebo vyřešení problémů dle bodu 1.1 - Profylaxe - vzniká objednateli právo na zaplacení smluvní pokuty poskytovatelem, která činí 1000 Kč, a to za každý i započatý den prodlení u chyb, které ovlivňují chod celého systému a 200 Kč za každý i započatý den prodlení u chyb spojených s jednotlivými uživateli za každého uživatele. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčeno právo objednavatele na náhradu škody.

Způsob a doba podání nabídky

15.03.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč musí přiložit smlouvu o dílo, která musí obsahovat zadavatelem stanovené náležitosti. Smlouva musí být podepsaná, buď formou scanu a nebo podepsaná elektronickým podpisem. V případě elektronického podpisu musí být zvlášť podepsaná smlouva, nestačí podpis celé nabídky.
Pokud uchazeč stanoví, že smlouva má obsahovat přílohy, musí tyto být rovněž ke smlouvě přiloženy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.03.2016 09:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na telefonické, emailové a listinné dotazy nebude brán zřetel.
Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 02.03.2016 12:34:21

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.03.2016 12:19 Světlana Šmídová 02.03.2016 12:33 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace