Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 80 ks licencí Microsoft…

Výpis systémových zpráv

Nákup 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu

Systémové číslo: T002/22/V00058493
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem veřejné zakázky je dodávka 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC (v multilicenčním programu nikoliv jako OEM). Licence musí být dodány prostřednictvím licenčního programu SELECT Plus (pro možnost downgrade na verzi Office Standard 2016/2019). Software assurance (SA) zadavatel nepožaduje. Zadavatel požaduje nákup nových licencí, dodaných přes autorizovaného distributora pro Českou republiku. Jediným hodnotícím kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena nesmí překročit 900.000 Kč bez DPH (tj. 1.089.500 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Zadavatel požaduje, aby dodání předmětu veřejné zakázky bylo uskutečněno elektronicky, a to prostřednictvím portálu MVLS (Microsoft Volume Licensing Service) do 15 kalendářních dnů od účinnosti objednávky.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň dvou obdobných zakázek (prodej obdobného počtu licencí Microsoft Office) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Součástí nabídky účastníka budou i prosté scany/potvrzení společnosti Microsoft, že účastník splňuje veškeré náležitosti pro uzavření smlouvy SELECT Plus.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 30. 6. 2022, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 900 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 911 970,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace