Domů  /  Zadávací řízení  /  Prodloužení podpory pro…

Výpis systémových zpráv

Prodloužení podpory pro licence antivirového zabezpečení F-Secure o 36 měsíců

Systémové číslo: T002/21/V00058233
Zadavatel: Městská část Praha 12

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis V rámci zakázky je poptáváno prodloužení podpory pro antivirové zabezpečení F-Secure Client Security - licence pro 325 klientských stanic (období do 3/2025), které jsou v produkčním provozu v rámci IS ÚMČ Praha 12. Podrobná specifikace požadované podpory je uvedena u jednotlivých položek. Celou zakázku realizuje jeden dodavatel, který předloží kompletní nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou. Celková cena nabídky nesmí překročit 200.000 Kč bez DPH.

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Vítězný účastník se zavazuje, že nejpozději do 15 dnů od objednání předloží zadavateli potvrzení stvrzující, že maintenance požadovaného typu byla prokazatelně zakoupena, následně předloží aktualizovaný licenční klíč na předmětné období nejpozději 60 kalendářních dnů před exspirací podpory.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 16. 11. 2020, 12:00.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 200.000 Kč na jednu pojistnou událost. Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění dalších požadavků uvedených v této výzvě.

Zadavatel dále požaduje zajištění bezplatné technické podpory, zejména pro zajištění plné funkčnosti všech komponent antivirového programu, při vytváření antivirové strategie, při potřebě odborné pomoci v případech výskytu viru a napadení virem, při vytváření systému automatické aktualizace sytému apod., a to formou telefonické hot-line podpory dostupné v režimu 8x5 a formou e-mailové podpory, u obou forem s garancí odpovědi s návrhem řešení problému do 24 hod. či 5 pracovních dnů dle povahy problému od učinění telefonického dotazu nebo doručení e-mailového dotazu, které je dodavatel povinen bezodkladně, nejdéle do 1 hodiny, potvrdit prostřednictvím e-mailu; bezplatná průběžná aktualizace antivirového programu formou automatických instalací na denní bázi (je-li k dispozici nová virová databáze) a současně formou možnosti stažení nové virové databáze; na vyžádání bezplatné sdělení informací o aktuální verzi virové databáze; zasílání informací o kritických zranitelnostech a vydaných opravách produktu (patche, hotfixy), na vyžádání technickou prověrku nasazení antivirové ochrany a stávajícího zabezpečení (alespoň 1x ročně) a podporu při upgradu na novou verzi (alespoň 1x ročně).

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 200 000,00 bez DPH
Předpokládaná hodnota včetně provize bez DPH 202 660,00
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace