Domů  /  Zadávací řízení  /  Průzkum trhu - dodávka a…  /  Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu

Výpis systémových zpráv

T07 - zobrazení formuláře

Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Kancelář finančního arbitra
IČO: 72546522

Sídlo/místo podnikání:
Legerova 1581/69
11000  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Mgr. Monika Nedelková
: nedelkova@finarbitr.cz

Specifikace PT

Název průzkumu trhu:Průzkum trhu - dodávka a implementace spisové služby pro Kancelář finančního arbitra
Systémové číslo průzkumu trhu: T002/15/P00033866

18.12.2015 13:57:00
detail PT

Text oznámení

Jménem zadavatele Vás vyzývám k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu dle požadavků stanovených v této výzvě.

Předmět průzkumu trhu

KFA předpokládá zadání veřejné zakázky na dodávku, instalaci a zprovoznění systému komplexního řešení elektronické spisové služby propojené s úkony v řízení před finančním arbitrem včetně provedení školení uživatelů, poskytnutí uživatelské a komplexní systémové dokumentace a kontinuální poskytování služeb podpory a rozvoje.
KFA má v rámci průzkumu trhu zájem o ukázku spisové služby, která je provázána na úkony správního řízení a splňuje výše popsané základní požadavky. Dále má KFA v návaznosti na výše uvedené zájem o stanovení orientační pořizovací ceny, ceny technické podpory a rozvoje za období, ceny školení uživatelů.
Položky předmětu PT
Spisová služba
07 - Software a informační systémy
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Dodávka a implementace spisové služby pro Kancelář finančního arbitra
KFA předpokládá zadání veřejné zakázky na dodávku, instalaci a zprovoznění systému komplexního řešení elektronické spisové služby propojené s úkony v řízení před finančním arbitrem včetně provedení školení uživatelů, poskytnutí uživatelské a komplexní systémové dokumentace a kontinuální poskytování služeb podpory a rozvoje.
Finanční arbitr je státem zřízený mimosoudní orgán příslušný k rozhodování některých sporů na finančním trhu. Řízení před finančním arbitrem se řídí zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Kancelář finančního arbitra, organizační složkou státu, plní úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činnosti arbitra. Systém spisové služby bude v Kanceláři finančního arbitra využívat do 100 uživatelů.
Základní požadavky systému:
• umožnit vedení spisové služby podle platné legislativy – vedení spisové služby v analogové a elektronické podobě,
• být kompatibilní s požadavky národního standardu pro elektronické systémy spisové služby,
• řešit uživatelsky komfortním způsobem příjem, označování, evidenci dokumentů, vyhotovování a ukládání dokumentů v analogové a digitální podobě; systém musí umět vyřešit příjem hromadných podání a jejich zpracování (v řádu desítek tisíc), systém umožňuje full-textové vyhledávání napříč úložištěm elektronických dokumentů, digitalizaci dat,
• umožnit napojení na základní registry veřejné správy, příp. další agendové informační systémy,
• pracovat uživatelsky komfortním způsobem s jednotlivými úkony v řízení před finančním arbitrem – účastníci řízení, lhůty, nahlížení do elektronických spisů, využití šablon pro správní úkony a rozhodnutí, atd.,
• podporovat on-line řešení sporů – umožnit napojení na celoevropskou platformu pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů on-line zřizovanou Evropskou komisí na základě nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line,
• podporovat reporting – usnadnit zpracování statistických výkazů pro účely výroční zprávy nebo podle požadavků Evropské komise (počty zahájených a skončených řízení v jednotlivých oblastech, průměrná délka řízení, statistiky přeshraničních sporů atd.),
• podporovat plnohodnotnou historizaci a logování přístupů, zabezpečení dat.
KFA má v rámci průzkumu trhu zájem o ukázku spisové služby, která je provázána na úkony správního řízení a splňuje výše popsané základní požadavky. Dále má KFA v návaznosti na výše uvedené zájem o stanovení orientační pořizovací ceny, ceny technické podpory a rozvoje za období, ceny školení uživatelů.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Požadavek na obsah informace poskytnuté dodavatelem



Jiné požadavky
zaslat přílohu, příp. informaci vložit do textového pole
KFA má v rámci průzkumu trhu zájem o ukázku spisové služby, která je provázána na úkony správního řízení a splňuje výše popsané základní požadavky. Dále má KFA v návaznosti na výše uvedené zájem o stanovení orientační pořizovací ceny, ceny technické podpory a rozvoje za období, ceny školení uživatelů.
Příme zadání hodnot

Žádná položka nebyla nalezena.

Lhůta pro doručení odpovědi zadavateli

29.01.2016 14:55:00

Do kdy jsou dodavatelé vázáni nabídnutými hodnotami

29.02.2016

Vytvořil

Lukáš Vacek v.r.
Subproces: ET-010-010-290

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu
Odesílatel: Kancelář finančního arbitra
Doručeno: 18.12.2015 14:13:13

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Lukáš Vacek
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Kancelář finančního arbitra
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 18.12.2015 14:06:38
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 18.12.2015 14:01 Lukáš Vacek 18.12.2015 14:01 Lukáš Vacek právě zobrazena

Kontextová navigace