Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚP Ostrava - dodávka…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Zdeněk Chlup
: Zdenek.Chlup@uzsvm.cz
: 597 315 422
: 737 281 326
: referent - administrátor IT

Organizační útvar:
Ostrava
E-mail: podatelna@uzsvm.cz
Telefon: 597 315 111
Adresa webu: http://www.uzsvm.cz
Kontaktní adresa:
Lihovarská 1335/9
716 10 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚP Ostrava - dodávka kamerového systému pro monitorování perimetru pracoviště ÚP Ostrava
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00031480

06.11.2015 13:10:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdeněk Chlup
Zdenek.Chlup@uzsvm.cz
597 315 422
737 281 326
referent - administrátor IT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚP Ostrava - dodávka kamerového systému pro monitorování perimetru pracoviště ÚP Ostrava
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Zdeněk Chlup
Zdenek.Chlup@uzsvm.cz
597 315 422
737 281 326
referent - administrátor IT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka kamerového systému pro monitorování perimetru pracoviště ÚP Ostrava - záznamové zařízení, celkem 4 ks kamer, potřebné příslušenství. Dodávka na klíč včetně montáže s maximálním využitím již instalované kabeláže pro kamerový systém.
Položky předmětu VZ
Záznamové zařízení
32323500-8 - Kontrolní videosystémy
32323500-8 - Kontrolní videosystémy
Záznamové zařízení s pevným diskem o kapacitě min. 1 TB, české OSD menu, ovládání myší, nahrávání minimálně v kvalitě HD (1366×768 bodů) - kompatibilita s dodanými kamerami, výstup HDMI, VGA, 2x USB, připojení minimálně 4 ks kamer, možnost externího přístupu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Venkovní videokamera - okolí budovy
32333200-8 - Videokamery
32333200-8 - Videokamery
Venkovní videokamera, krytí IP66, provedení anti-vandal, infračervený přísvit na vzdálenost minimálně 25 m, rozlišení minimálně 1280 x 960 bodů, manuální nastavení zoomu 30°-95°.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Venkovní videokamera - parkoviště
32333200-8 - Videokamery
32333200-8 - Videokamery
Venkovní videokamera, krytí IP66, provedení anti-vandal, rozlišení minimálně 1280 x 960 bodů, dosah kamery minimálně 150 m se zachováním kvality obrazu - kamera je určena k monitorování parkoviště u budovy ÚP Ostrava.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Instalace kamerového systému
51314000-6 - Instalace a montáž videopřístrojů
51314000-6 - Instalace a montáž videopřístrojů
Instalace kamerového systému včetně potřebného materiálu, nastavení a zprovoznění, včetně součinnosti a odborné a servisní při zkušebním provozu v délce trvání 21 dnů.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
jednotka výkonu
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
29 750,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ostrava
Lihovarská
1335
9
716 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka

Způsob a doba podání nabídky

18.11.2015 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě doručení dvou nabídek se stejnou cenou bude jako vítězná vybrána dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Zadavatelské požadavky
Dodavatel akceptuje právo zadavatele nevybrat žádnou nabídku nebo zadávací řízení zrušit kdykoliv před výběrem nejvýhodnější nabídky.
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
ANO
Dodavatel garantuje realizaci celé zakázky nejpozději do 14 dnů od odručení objednávky.
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
ANO

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


11.11.2015 09:00:00
Ostrava
Lihovarská
1335
9
716 10
Česká republika
Prohlídka místa plnění je možná v uvedený den mezi 9 a 11 hodinou. Kontaktní osobou je informatik ÚP Ostrava ing. Zdeněk Chlup, telefon 597 315 422, mail zdenek.chlup@uzsvm.cz
Otevírání nabídek
18.11.2015 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zdeněk Chlup v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 06.11.2015 13:21:18

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.11.2015 13:10 Zdeněk Chlup 06.11.2015 13:10 Zdeněk Chlup právě zobrazena

Kontextová navigace