Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka hygienických potřeb a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
IČO: 65349423

Sídlo/místo podnikání:
třída Kpt. Jaroše 1926/7
60455  Brno

Kontaktní osoba:
: Josef Němec
: josef.nemec@compet.cz
: +420542167818

Organizační útvar:
Kabinet předsedy
Číslo útvaru: 130
E-mail: eva.kubisova@compet.cz
Telefon: +420542167306
Kontaktní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 1926/7
60455 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka hygienických potřeb a úklidových prostředků pro Úřad pro ochranu hospodářské soutěže v roce 2015 - II (Opakovaná výzva)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00031468

06.11.2015 10:26:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Josef Němec
josef.nemec@compet.cz
+420542167818

Jiřina Valešová
jirina.valesova@compet.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka hygienických potřeb a úklidových prostředků pro Úřad pro ochranu hospodářské soutěže v roce 2015 - II (Opakovaná výzva)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Josef Němec
josef.nemec@compet.cz
+420542167818

Jiřina Valešová
jirina.valesova@compet.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup hygienických potřeb a úklidových prostředků pro budovy pracovišť Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
Předmět plnění je specifikován v Příloze č.1 Kupní smlouvy "Ceník zboží").
Položky předmětu VZ
Hygienické potřeby
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Jednotlivé položky dodávky jsou specifikovány a kvantifikovány v Příloze č.1 Kupní smlouvy "Ceník zboží"). Do tabulky v Příloze č.1 doplní uchazeč jednotkové ceny pro jednotlivé položky zboží a Tabulka provede výpočet Celkové ceny vč. DPH = Nabídkové ceny. Celková cena vč. DPH je jediným hodnotícím kritériem.
Parametry
Název Operátor Hodnota
Úklidové prostředky
39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Jednotlivé položky dodávky jsou specifikovány a kvantifikovány v Příloze č.1 Kupní smlouvy "Ceník zboží"). Do tabulky v Příloze č.1 doplní uchazeč jednotkové ceny pro jednotlivé položky zboží a Tabulka provede výpočet Celkové ceny vč. DPH = Nabídkové ceny. Celková cena vč. DPH je jediným hodnotícím kritériem.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
85 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno, Črná Pole
tř. Kpt. Jaroše
1926
7
60455
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
Kopií dokladu - výpisem z obchodního rejstříku, pokud je vněm uchazeč zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, nestarší než 90 dnů ke dni podání nabídky.
Kopií dokladu - o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
10.12.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva bude uzavřená podle § 1746/2, § 2585 a § 2415 zákona č. 89/2012Sb.,občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

18.11.2015 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky: a) Vyplněná Příloha č.1 Kupní smlouvy - "Ceník zboží", do této tabulky uchazeč doplní své jednotkové ceny a tabulka provede výpočet nabídkové ceny = Celková cena v Kč vč. DPH, kterou uchazeč zapíše do nabídkového formuláře el. tržiště. Vyplněná Příloha č.1 Kupní smlouvy - "Ceník zboží" bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, naskenována do formátu pdf a přiložena k nabídce. b) Příloha č. 3 - Návrh Kupní smlouvy - v ní uchazeč doplní své identifikační údaje a cenu za plnění veřejné zakázky. Kupní smlouva bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, naskenována do formátu pdf a přiložena k nabídce. c) Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů - naskenovány do formátu pdf a přiloženy k nabídce. Údaje v doplněném Návrhu Kupní smlouvy a v "Ceníku" a v ostatních částech nabídky musí být ve vzájemném souladu. Nabídka, která nebude splňovat požadavky zadavatele, nebude zahrnuta do hodnocení - bude vyřazena a zadavatelem vyloučena z účasti v zadávacím řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu kdykoli zrušit, v takovém případě zadavatel uveřejní tuto skutečnost vč. odůvodnění v e-tržišti. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám - dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám, žádost musí být zadavateli doručena prostřednictvím e-tržiště nejpozději dne 10. 11. 2015.
Josef Němec v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad pro...
Doručeno: 06.11.2015 10:29:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.11.2015 10:26 Josef Němec 06.11.2015 10:26 Josef Němec právě zobrazena

Kontextová navigace