Domů  /  Zadávací řízení  /  nákup služeb technické…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: JUDr. Světlana Šmídová
: svetlana.smidova@nature.cz
: 0420 283069187
: +420 724331664
: právník

Specifikace VZ

Název VZ: nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00030522

21.10.2015 11:18:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Jan Zárybnický
jan.zarybnicky@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
JUDr. Světlana Šmídová
svetlana.smidova@nature.cz
0420 283069187
+420 724331664
právník

Jan Zárybnický
jan.zarybnicky@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Účelem veřejné zakázky je nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016).

Služba Software Update License & Support zahrnuje:
- Dodávka nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentace k novým verzím software.
- Nepřetržitá elektronická pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
Uchazeč musí disponovat možností požadovaný produkt poskytnout.

SPECIFIKACE POPTÁVKY:
Číslo servisní smlouvy: 3188548
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services)
Úroveň služby: Software Update License & Support
Popis produktu: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
CSI: 16132736
Počet licencí: 2
Druh licence: FULL USE
Obnovení služeb od: 31-pro-15
Obnovení služeb do: 30-pro-16
Položky předmětu VZ
nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016)
71356300-1 - Technická podpora
71356300-1 - Technická podpora
Účelem veřejné zakázky je nákup služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016).

Služba Software Update License & Support zahrnuje:
- Dodávka nových verzí software.
- Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
- Opravy chyb softwaru, opravné kódy.
- Dokumentace k novým verzím software.
- Nepřetržitá elektronická pomoc pro řešení problémů a dotazů Odběratele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Přímý elektronický přístup k pracovníkům oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby. Služby oddělení Support řeší problémy prokazatelné v aktuálně podporovaných verzích Programů za předpokladu, že tyto Programy nebyly změněny a jsou provozovány na podporované konfiguraci hardwaru a operačního systému.
- Priorita řešení podle pracovního dopadu dodavatel bude pracovat na řešení požadavků Odběratele v souladu s úrovněmi závažnosti stanovenými podle dopadu problému na pracovní činnost Odběratele.
- Přístup k informacím dodavatele prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
Uchazeč musí disponovat možností požadovaný produkt poskytnout.

SPECIFIKACE POPTÁVKY:
Číslo servisní smlouvy: 3188548
Služby technické podpory programů (Program Technical Support Services)
Úroveň služby: Software Update License & Support
Popis produktu: Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual
CSI: 16132736
Počet licencí: 2
Druh licence: FULL USE
Obnovení služeb od: 31-pro-15
Obnovení služeb do: 30-pro-16

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
330 578,00
330 578,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
330 578,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

31/12/2015 - 30/12/2016

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.11.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
kupní nebo dle volby uchazeče
Součástí nabídky bude smlouva na poskytnutí služeb technické podpory programů Oracle zahrnující Software Update License & Support na období (31/12/2015 - 30/12/2016) včetně specifikace pravidel technické podpory

Způsob a doba podání nabídky

03.11.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč musí přiložit podepsanou smlouvu. Buď formou scanu a nebo s elektronickým podpisem. V případě elektronického podpisu musí být zvlášť podepsaná smlouva, nestačí podpis celé nabídky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.11.2015 09:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

na telefonické, emailové a písemné dotazy nebude brán zřetel.
Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 22.10.2015 13:43:54

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.10.2015 11:18 Světlana Šmídová 22.10.2015 13:40 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace