Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka barevných a černých…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MĚSTO TRUTNOV
IČO: 00278360

Sídlo/místo podnikání:
Slovanské náměstí 165
54101  Trutnov

Kontaktní osoba:
: Petr Seidel
: seidel.petr@trutnov.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka barevných a černých tonerů pro MěÚ Trutnov
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00030382

19.10.2015 14:59:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Seidel
seidel.petr@trutnov.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka barevných a černých tonerů pro MěÚ Trutnov
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Petr Seidel
seidel.petr@trutnov.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Předmětem plnění je průběžná dodávka:
1) černých tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy – specifikace zboží. Zbožím se myslí tonery a inkoustové náplně originální a alternativní, nikoli repasované.

2)trojbalení barevných tonerů do tiskáren a kopírek dle potřeby zadavatele, jejichž výčet je obsažen v Příloze č. 1 této výzvy – specifikace zboží. Zbožím se myslí tonery a inkoustové náplně pouze originální, nikoliv alternativní a repasované.

Dodávka tonerů je určena pro městský úřad Trutnov.

Uchazeči jsou oprávněni požadovat dodatečné informace, dodatečné informace musí být zadavateli doručeny doložitelným způsobem (přes elektronické tržiště) nejpozději 4 pracovní dny před koncem lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osobou je p. Jozef Bocán (bocan@trutnov.cz).

S uchazečem, který podal nejvhodnější nabídku, bude uzavřena rámcová kupní smlouva, ve které se tento uchazeč zaváže poskytovat dodávku dle předmětu zakázky pro Město Trutnov v souladu s učiněnou nabídkou.

Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv a bez udání důvodů zrušit a to až do podpisu smlouvy.

Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit podmínky a rozsah předmětu plnění, rozsah zakázky omezit, nevybrat žádnou z nabídek, případně neuzavřít smlouvu.

Veškeré náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení nese uchazeč. Předložené návrhy zůstávají založeny u zadavatele a nevracejí se uchazečům.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku. Při porušení této povinnosti zadavatel vyloučí příslušného uchazeče ze soutěže.

Vyřazeny z procesu hodnocení budou nabídky: podané po termínu, nabídky neúplné, nabídky uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, nabídky, které neodpovídají požadavkům zadavatele ve výběrovém řízení na předmět zakázky, nabídky obsahující ustanovení v rozporu s planými právními předpisy, nabídky obsahující změněné podmínky oproti zadání.

Zadavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že dodavatel uvedl v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek výběrového řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit skutečnosti deklarované uchazečem v nabídce.

Zadavatel si vymezuje, analogicky dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, opční právo tzn. odebrat od vybraného dodavatele i další zboží v příloze č. 1 neuvedené, a to po celou dobu platnosti rámcové kupní smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu rámcové kupní smlouvy.
Položky předmětu VZ
Dodávka barevných a černých tonerů
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Zadavatel požaduje, aby uchazeči nacenili tuto položku předmětu VZ jako celkovou cenu za předpokládané roční odebrané množství zboží dle přílohy č. 1 této výzvy - specifikace zboží, a to v rámci jedné celkové položky s názvem "Dodávka barevných a černých tonerů".

Nabídkovou cenou, která bude i předmětem hodnocení v aukci, je právě tato celková cena dle přílohy č. 1. Tato cena odpovídá předpokládanému ročnímu odběru zboží.
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu určitou tj. na 24 měsíců. Plnění bude poskytováno průběžně po tuto dobu od podpisu smlouvy dle podmínek ve smlouvě.

Doba a místo plnění

Trutnov
Slovanské náměstí
165
54101
Česká republika
kontaktní osobou je pan Jozef Bocán(bocan@trutnov.cz, 499 803 308, 603 215 802)

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
dodavatel prokáže předložením čestného prohlášení
Profesní kvalifikační předpoklady
prostá kopie výše uvedeného dokladu
prostá kopie výše uvedeného dokladu
Technické kvalifikační předpoklady
certifikát kvality požadovaného výrobku
dodavatel předloží prostou kopii dokladu o splnění testu kvality STMC dodávaných tonerů případně jiný obdobný certifikát či dokument prokazující kvalitu výrobku
dodavatel předloží prostou kopii dokladu o splnění testu kvality STMC dodávaných tonerů případně jiný obdobný certifikát či dokument prokazující kvalitu výrobku
dodavatel předloží prostou kopii dokladu o splnění testu kvality STMC dodávaných tonerů případně jiný obdobný certifikát či dokument prokazující kvalitu výrobku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Zadavatel přikládá vlastní závazný návrh rámcové kupní smlouvy. Uchazeč jej vyplní jen v místech k tomu určených.

Rámcová kupní smlouva bude uzavřena na dobu 24 měsíců s možností výpovědi uvedené v návrhu smlouvy.

Rámcová kupní smlouva bude uzavřená s jedním dodavatelem.

Vybraný uchazeč před podpisem smlouvy následně ke smlouvě připojí specifikaci zboží (dle přílohy č. 1 výzvy) s uvedením jednotkových cen a cen za předpokládané odebrané množství zboží dle své aukční nabídky.
Jelikož předmětem e-aukce je celková cena za předpokládané odebrané množství zboží, bude součástí smlouvy s vybraným uchazečem specifikace zboží s uvedením jednotkových cen a cen za předpokládaný roční odběr zboží, které budou vycházet z nabídkové aukční ceny získané tak, že jednotlivé jednotkové ceny a ceny za předpokládané odebrané množství zboží budou poníženy percentuelně o to, o kolik byla snížena původní nabídková cena v e-aukci.

Způsob a doba podání nabídky

13.11.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



18.11.2015 10:00:00
1,00
50,00
2
4
5
Informace, které budou uchazečům v průběhu aukce poskytovány








Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč v rámci své nabídky předloží:
- vyplněný a podepsaný návrh rámcové kupní smlouvy dle přílohy č. 2 této výzvy (postačuje naskenovat s podpisem)
- vyplněnou přílohu č. 1 - specifikace zboží
- doklady k prokázání splnění kvalifikace
- případně doklad prokazující oprávnění čerpat zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
13.11.2015 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lucie Vlková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MĚSTO TRUTNOV
Doručeno: 03.11.2015 09:56:21

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Lucie Vlková
Vydáno pro (O - organizace): Město Trutnov [IČ 00278360]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 03.11.2015 09:48:05
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.10.2015 14:59 Lucie Vlková 03.11.2015 09:47 Lucie Vlková právě zobrazena

Kontextová navigace