Domů  /  Zadávací řízení  /  Nasazení nového redakčního…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Světlana Šmídová

Kontaktní osoba:
Jan Komárek

Organizační útvar:
Sekce ekonomicko provozní
E-mail: vlastimil.ostry@nature.cz
Telefon: +420283069242
Fax: +420283069241
Adresa webu: http://www.nature.cz
Kontaktní adresa:
Kaplanova 1931/1
14800 Praha - Chodov
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nasazení nového redakčního systému webových stránek AOPK ČR
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/12/V00003729

19.12.2012 09:55:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nasazení nového redakčního systému webových stránek AOPK ČR
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
• Zajištění hostingového prostředí
• Provoz webových stránek a redakčního systému
Položky předmětu VZ
Nasazení systému, provoz webových stránek a redakčního systému, systémové a podpůrné služby
Služby programového vybavení
Služby programového vybavení
• Zajištění hostingového prostředí
• Vytvoření struktury a grafiky všech webových stránek podle současných provozovaných stránek na Websphere portálu
• Vytvoření modulů pro publikaci aktualit (každý regionální pracoviště bude mít na svých stránkách své aktuality a pomocí vytvořeného speciálního modulu bude možné upravovat a schvalovat, nebo-li vyvěšovat jen vybrané aktuality ze všech regionů či ředitelství na hlavní domovskou stránku), naučných stezek, kalendář akcí, ankety, fotogalerie, víte, že.., vyhledávání
• Vytvoření šablony pro publikace k prodeji, publikace ke stažení, aktuality, naučná stezka, akce, úřední sdělení, tisková zpráva, obsah, fotogalerie, upoutávka, anketa
• Vytvoření virtuální mapky pro regionální pracoviště
• Nastavení práv a rolí v redakčním systému. (Na jednotlivé weby a větve webu bude možné nastavit samostatně práva editora a schvalovatele (editor může i nemusí být schvalovatelem) + funkce speciální role editora a schvalovatele aktualit). Uživatelské účty budou uloženy a spravovány lokálně s možností budoucího napojení na LDAP
• Zajistit migraci kompletního obsahu WCM Websphere do nového RS (všechny weby provozované na na současném Websphere portálu)
• Vytvoření virtualních webů, které jsou součástí větve hlavních stránek i mimo (www.standardy.nature.cz , www.krivoklatsko.ochranaprirody.cz, www.krivoklatsko.nature.cz....), cca dalších 157-ti virtuálních webů
• Nastavení (vytvoření) nástroje pro editaci obsahu přímo v pohledu webových stránek
• Kontrola převedeného obsahu
• Zajištění školení editorů a schvalovatelů
• Podpora a helpdesk pro všechny editory a schvalovatele
• Spuštění do ostrého provozu
• Vytvoření uživatelské příručky (manuálu) pro redaktory
• V editoru pro vytvoření textu umožnit snadné a přímé (i hromadné) nahrávání fotografií (s automat. ořezem a komprimací) a příloh (doc, pdf, zip).
• Zajištění podrobných statistik webů
• Zajištění správy prostřednictvím webového prohlížeče bez nutnosti instalace pluginů a podpůrných knihoven
• Automatická generace xml sitemap a její předávání vyhledávačům Gogole.com, Seznam.cz, Bing.com
• Použití jednoduchých url (friendly url)
• Optimalizace rychlosti načítání – cachování, optimalizace souborů javascriptů, komprimace css souborů – možnost konfigurace těchto nastavení ve webovém rozhraní. Max. doba načítání stránek 3sec. při rychlosti načítání 2/512. Max. doba načítání RS 8sec.
• Wysiwyg editor implementovaný v RS bez nutností instalace na klientský PC. Možnost konfigurace zobrazení jednotlivých prvků (tlačítek) pro různé uživatelské role
• Revize obsahů – možnost vrácení předchozích verzí stránek (min. 3)
• Podpora prohlížečů IE8 a více, Mozzila FireFox ve verzi 3 a více, Google Chrome, Opera
• Garance dostupnosti 99,5%
• Zprovoznění webu při kompletním výpadku do 4 pracovních hodin
• Vyřešení chyb, které neovlivňují běh celého webu do 48 pracovních hodin
• Vytvoření modulu pro zobrazení a hledání kontaktů
• Fulltextové vyhledávání s plnou podporou českého jazyka
• Doložit reference o realizaci řešení obdobného nebo většího rozsahu (3 reference)

Pravidelné činnosti (platby):

• Provoz webových stránek a redakčního systému
• Podpora redaktorů a schvalovatelů
• Zálohování obsahu CMS

Nabídka bude obsahovat hodinovou sazbu pro vytváření nových modulů a úpravu dodaného řešení

Členění zakázky:

1. Nasazení systému: předpokládaná hodnota do 300.000,- Kč bez DPH
2. Provoz webových stránek: předpokládaná hodnota do 15.000,- Kč/měsíčně, doba trvání 36 měsíců, maximální hodnota celkem 540.000,- Kč za celou dobu trvání smlouvy (bez DPH)
3. hodinovou sazbu pro vytváření nových modulů a úpravu dodaného řešení. Maximální cena 800,- Kč/hodina, předpoklada maximálně 100 hodin za celou dobu trvání smlouvy (36 měsíců), maximální cena 80.000,- Kč bez DPH.


Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
920 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
920 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Po skončení řízení o veřejnou zakázku, maximální doba trvání 36 měsíců.

Doba a místo plnění

Praha - Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
reference
5 zakázek obdobného charakteru
čestné prohlášení
každá reference v hodnotě min.300.000,- Kč
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.01.2013

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Smlouvy budou minimálně 2, jedna na dodání - nasazení systému a druhá na provoz, a to včetně hodinové sazby na činnosti, vykonávané mimo činnosti za měsíční paušální platbu. V druhé smlouvě bude stanoven jak měsíční paušál, tak hodinová sazba. Doba trvání smlouvy bude stanovena na 36 měsíců.

Způsob a doba podání nabídky

07.01.2013 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Jeden z ukazatelů má subjektivní charakter. Po přidělení bodů sdělíme pořadí tržišti.


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium měsíční poplatky
měsíční poplatky


koruna česká za 36 měsíců




35,00

Absolutní omezení hodnot

540 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium realizace
realizace


koruna česká za celý systém




25,00

Absolutní omezení hodnot

300 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium hodinová sazba na ostatní činnosti
hodinová sazba na ostatní činnosti


koruna česká za 100 hodin




10,00

Absolutní omezení hodnot

80 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium ergonomie
ergonomie


hodnocení zadavatele




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



ERGONOMIE - rychlost - jednoduchost - přehlednost. Po zhodnocení kvalifikace zadavatel vyzve uchazeče k provedení praktické ukázky systému, který hodlají navrhnout (v rozsahu maximálně 1 hodina). Po ukázkách všech uchazečů komise zhodnotí dle výše uvedených požadavků a oboduje uchazeče 10 až 100 body, přičemž nejlepší bude mít 100 bodů. Toto hodnocení sdělí tržišti, který převede body na váhu kritéria.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč přiloží smlouvy PODEPSANÉ (scan), vyplněný a podepsaný krycí list, vyplněná a podepsaná čestná prohlášení, případně další doklady, které považuje za potřebné.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
07.01.2013 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ergonomie - bude hodnoceno po předvědení ukázky - bude probíhat osobně v sídle zadavatele.
Další specifikace
Světlana Šmídová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 19.12.2012 11:34:03

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.12.2012 09:55 Světlana Šmídová 19.12.2012 11:23 Světlana Šmídová právě zobrazena

Kontextová navigace