Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 10 ks kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup 10 ks kancelářských židlí zátěžových s područkami

Systémové číslo: T002/16/V00047948
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Kancelářské židle zátěžová s područkami se synchronní mechanikou s fixací v jakékoliv poloze, černé čalounění s prodyšnou oděruvzdornou látkou, 5 ramenný kovový kříž, výškově stavitelný sedák 46 - 55 cm, šířka a hloubka sedáku min. 50 cm, kolečka pro tvrdou podlahu i koberec , opěrka zad s výškou min. 53 cm, výškově stavitelné područky, celková výška židle 96 - 106 cm, záruka 36 měsíců, nosnost 180 kg. Termín dodání smontovaných židlí 5 prac dní od převzetí potvrzené objednávky (max do 23.12.2016), doprava na 1 místo v Praze-bude upřesněno ve faktuře. Fakturu prosíme dodat ihned se zbožím. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky v registru smluv. Produktový list s přesným popisem židle nezbytný!
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 132 231,40 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace