Domů  /  Zadávací řízení  /  Rámcová smlouva na dodávky…

Výpis systémových zpráv

Rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb 2016

Systémové číslo: T002/16/V00045780
Zadavatel: Fond dalšího vzdělávání

Akce se zakázkou

Doba a místo plnění

Doba plnění vlastní
Popis doby plnění Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření rámcové smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným dodavatelem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2017, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.
Místo plnění veřejné zakázky
Ulice: Na Maninách 876/7
Obec: 17000 Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

metodická nápověda

Kontextová navigace