Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění Případových studií  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO FINANCÍ
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11800  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Tomáš Bauer, Ing.
: Tomas.Bauer@mfcr.cz

Kontaktní osoba:
: Ing. Vít Tůma
: rscz_vit.tuma@mfcr.cz
: +420257042768

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění Případových studií
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00026763
Evidenční číslo: Č. j.: MF-30858/2015/9003

29.07.2015 15:47:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Tomáš Bauer, Ing.
Tomas.Bauer@mfcr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vít Tůma
rscz_vit.tuma@mfcr.cz
+420257042768

Pavel Kříž
Pavel.Kriz@mfcr.cz

Braňko Husárik, Ing.
Branko.Husarik@mfcr.cz

Česlav Vančura, Ing.
Ceslav.Vancura@mfcr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění Případových studií
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Tomáš Bauer, Ing.
Tomas.Bauer@mfcr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vít Tůma
rscz_vit.tuma@mfcr.cz
+420257042768

Pavel Kříž
Pavel.Kriz@mfcr.cz

Braňko Husárik, Ing.
Branko.Husarik@mfcr.cz

Česlav Vančura, Ing.
Ceslav.Vancura@mfcr.cz
Evidenční číslo zadavatele
Č. j.: MF-30858/2015/9003
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění zakázky je zajištění případových studií (ICT) s tematickými okruhy:

Státní pokladna, Ekonomické systémy státu, Alternativy k licencovaným řešením, Možnosti řešení tisku, Centrální nákupy ICT, Benchmark - přehled metrik ICT, Investice ICT - trendy, Hodnocení technologií a dodavatelů, IT Strategická koncepce apod.
Položky předmětu VZ
Případové studie ICT
72222000-7 - Strategické revize informačních systémů nebo technologií a jejich plánování
72222000-7 - Informační systémy nebo technologické strategické revize a plánování
Zadavatel požaduje zajistit co nejvíce případových studií s tematickými okruhy:

Státní pokladna - funkcionalita, ověřit přístup a zkušenosti z jiných zemí,

Ekonomické systémy státu - příklady z praxe viz. např. Federal Government USA,

Alternativy k licencovaným řešením (typu Oracle, SAP) i v rámci Open Source,

Možnosti řešení tisku - outsourcing tisku - Managed Printing Services best practice,

Centrální nákupy ICT Bavorska - zkušenosti z praxe,

Benchmark - přehled metrik - porovnání základních ukazatelů rozpočtu IT v rámci státní správy,

Podpora při rozhodování o investicích - trendy, hodnocení technologií a dodavatelů,

IT Strategická koncepce - šablony, metodika tvorby.

Ve své nabídce vložené jako přílohu do etržiště uchazeč uvede u každé jednotlivé nabídnuté případové studie ICT její - název, co nejpodrobnější popis a jednotkovou cenu bez DPH.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor studií ICT
499 000,00
499 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
499 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

V období od 08.2015-31.07.2016

Doba a místo plnění

Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením podepsaným oprávněnou osobou uchazeče, nebo výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 90 dnů
Profesní kvalifikační předpoklady
Skenem Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Skenem Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.x
nebo výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 90 dnů
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.10.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Smlouva o poskytnutí služby - zajištění případových studií ICT
viz přiložené Obchodní a platební podmínky MF pro ICT

Uchazeč zapracuje uvedené OPP do svého návrhu Smlouvy o poskytnutí služby - zajištění případových studií ICT

Způsob a doba podání nabídky

20.08.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Kritérium č. 1 a Kriterium č. 2: bude automaticky hodnoceno algoritmem etržiště, ale hodnocení kritéria č. 3 - Odborné úrovně nabídky uchazeče bude posuzováno a hodnoceno subjektivně členy hodnotící komise.


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






60,00

Absolutní omezení hodnot

499 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Počet nabídnutých případových studií
Počet nabídnutých případových studií


počet




20,00

Absolutní omezení hodnot

8,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Uchazeč popíše ve své nabídce jaké a kolik případových studií nabízí v rámci této veřejné zakázky malého rozsahu, minimální požadovaný počet případových studií do souboru studií musí odpovídat počtu 8 tématických okruhů, přičemž každý tématický okruh musí být pokryt nejméně jednou případovou studií. Maximální počet studií není omezen. Počet celkem nabízených studií uvede uchazeč přímo do nabídkového formuláře etržiště, tak aby hodnocení bylo možno provést objektivně algoritmem etržiště.


Kriterium Odborná úroveň nabídky uchazeče
Odborná úroveň nabídky uchazeče


hodnocení zadavatele




20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Hodnocení kritéria č. 3 - Odborné úrovně nabídky uchazeče bude posuzováno a hodnoceno subjektivně jednotlivými členy hodnotící komise. Z jejich individuálního bodového hodnocení bude každé nabídce přiřazen průměr počtu individuálních bodů v rozsahu 0-100. Odborně a obsahově nejlepší podané nabídce člen komise přiřadí 100 bodů a ostatním nabídkám takový počet bodů jenž je odpovídající jejich obsahově a odborně zpracované úrovni. Každá nabídka v tomto 3.kritériu bude výsledně hodnocena bodově průměrem z individuálních bodů členů komise, a výsledně po přepočtu vahou kritéria 20% se stanoví pořadí uchazeče v tomto kritériu. Dosažené hodnoty uchazečů v tomto subjektivním hodnocení vepíše hodnotící komise do systému hodnocení etržiště a systém etržiště následně stanoví celkové pořadí uchazečů.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Uchazeč podáním nabídky bere na vědomí Další podmínky k účasti zájemců v této VZMR uvedené v příloze č. 2

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.08.2015 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Vít Tůma v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 11.08.2015 13:38:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.07.2015 15:47 Vít Tůma 10.08.2015 16:07 Vít Tůma právě zobrazena

Kontextová navigace