Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚzP v Novém Boru - dodání…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jana Hamalová
: jana.hamalova@fs.mfcr.cz
: +420 475 252 229
: Vedoucí OHS

Organizační útvar:
OHS v Ústí nad Labem
Číslo útvaru: 732500280
E-mail: jana.hamalova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Velká Hradební 61
400 21 Ústí nad Labem
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚzP v Novém Boru - dodání hygienického materiálu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00025872

03.07.2015 14:17:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Hamalová
jana.hamalova@fs.mfcr.cz
+420 475 252 229
Vedoucí OHS

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚzP v Novém Boru - dodání hygienického materiálu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Hamalová
jana.hamalova@fs.mfcr.cz
+420 475 252 229
Vedoucí OHS
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
ÚzP v Novém Boru - dodání hygienického materiálu
Položky předmětu VZ
ÚzP v Novém Boru - dodání hygienického materiálu
33761000-2 - Toaletní papír
33761000-2 - Toaletní papír
1) Toaletní papír - dvouvrstvý, bílý, návin 360 m, 1800 útržků, průměr 26 cm - celkem 72 kusů
2) Toaletní papír - dvouvrstvý, bílý, návin 69 m - celkem 20 kusů
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
ÚzP v Novém Boru - dodání hygienického materiálu
33711900-6 - Mýdlo
33711900-6 - Mýdlo
Tekuté mýdlo - kanystr á 5 litrů - celkem 2 kusy
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
ÚzP v Novém Boru - dodání hygienického materiálu
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
33763000-6 - Papírové ruční utěrky
Papírové ručníky ZZ skládané , v jednom balení 20x250ks - celkem 10 balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
9 600,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Nový Bor
B. Egermana
245
47301
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka

Způsob a doba podání nabídky

15.07.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.07.2015 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Hamalová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 03.07.2015 14:22:30

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 03.07.2015 14:17 Jana Hamalová 03.07.2015 14:17 Jana Hamalová právě zobrazena

Kontextová navigace