Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO FINANCÍ
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Kancelářské potřeby pro Auditní orgán MF III
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00025598
Evidenční číslo: č.j. MF-27384/2015/1301-2

30.06.2015 08:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Kancelářské potřeby pro Auditní orgán MF III
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
č.j. MF-27384/2015/1301-2
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Dodávka kancelářských potřeb pro Auditní orgán Ministerstva financí. Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu "Operační program Technická pomoc" (dále jen OPTP).
Položky předmětu VZ
Kancelářské potřeby
11 - Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Dodávka kancelářských potřeb a drobného drogistického zboží, které jsou podrobně specifikované v Příloze č. 1.
Do ceny za MJ požadovaného zboží musí být započteny veškeré náklady související s dodávkou na místo určení (doprava, balné, režijní náklady apod.). Příloha č. 1 vyplněná ve všech řádcích bude součástí podané nabídky. Do nabídkového formuláře na e-tržišti Gemin bude vepsána celková cena uvedená v Příloze č. 1.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Politických vězňů
1419
11
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, které nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Vzor čestného prohlášení je součástí výzvy jako Příloha č. 2.
Profesní kvalifikační předpoklady
kopií dokumentu
kopií dokumentu
Součástí nabídky budou naskenované dokumenty prokazující požadované kvalifikační předpoklady, tj. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán a doklad o oprávnění k podnikání (živnostenské oprávnění).
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam dodávek kancelářských potřeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech
Rozsah poskytovaných dodávek bude uveden v tabulce, ve které bude uveden název společnosti včetně adresy, které byly dodávky poskytovány, finanční objem za 1 rok, doba plnění, jméno a kontakt osoby odběratele, u které bude možné plnění dodávek ověřit.
Tabulka bude součástí čestného prohlášení. Vzor tabulky je uveden v Příloze č. 2, která je součástí Výzvy.
Soupis min. 3 veřejných zakázek na požadované dodávky, tj. dodávky kancelářských potřeb, z nichž minimálně 2 dodávky budou v rozsahu plnění min. 200 tis. Kč bez DPH za rok.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena rámcová smlouva dle § 1746 odst. 2 a násl. a § 2079 zákona č. 89/2012 Sb. na dobu dvou (2) let. Návrh smlouvy je předkládán v "needitovatelném" formátu(formát .pdf). Uchazeč v případě zájmu o veřejnou zakázku vyplní hlavičku ručně, podepíše oprávněnou osobou a předloží jako součást nabídky formou naskenovaného dokumentu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zakázku hrazenou z evropských fondů, musí každý účetní doklad a dodací list obsahovat informaci, že se jedná o projekt OPTP 2007 -2013 "Zajištění činnosti centralizovaného AO" reg. č.CZ.1.08/1.2.00/12.00154. Další povinnosti vztahující se k financování zakázky z evropských fondů jsou uvedeny v Návrhu smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

29.07.2015 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nedílnou součástí podané nabídky bude Příloha č. 1, která je součástí Výzvy; tato Příloha bude vyplněna ve všech řádcích.
Dále budou součástí nabídky naskenované dokumenty zřetelně zobrazující zboží uvedené v Příloze č. 1 pod položkou číslo 27, 35, 50, 53, 137, 156 a 157.


Pro položky č. 156 a 157 Přílohy č. 1 budou součástí nabídky bezpečnostní listy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
29.07.2015 09:31:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 17.07.2015 07:25:02

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.06.2015 08:19 Blanka Hynčíková 17.07.2015 07:20 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace