Domů  /  Zadávací řízení  /  Vybavení ZŠ a MŠ městské…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská část Praha 14
IČO: 00231312

Sídlo/místo podnikání:
Bratří Venclíků 1073/8
19800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Martina Mezenská
: martina.mezenska@praha14.cz
: vedoucí odboru správy majetku a investic

Specifikace VZ

Název VZ: Vybavení ZŠ a MŠ městské části Praha 14 výpočetní technikou
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00025519

25.06.2015 14:14:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Martina Mezenská
martina.mezenska@praha14.cz
vedoucí odboru správy majetku a investic

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Vybavení ZŠ a MŠ městské části Praha 14 výpočetní technikou
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Martina Mezenská
martina.mezenska@praha14.cz
vedoucí odboru správy majetku a investic
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



2
Předmět VZ
dodávka spočívající v dodání výpočetní techniky dle specifikace. která je samostatnou přílohou (viz příloha č. 1)
Položky předmětu VZ
Vybavení ZŠ a MŠ městské části Praha 14 výpočetní technikou
06 - Počítače a stroje na zpracování dat a datová média
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
Monitory - 35 ks
21“ obrazovka
rozlišení HD+
podsvícení LED
VGA + DVI – D
záruka – 3roky

PC - 88 ks
CPU – Intel Core i5
RAM – 4 GB
HDD – 500 GB
Grafika – Intel HD 4400
Porty - 2xUSB 3.0
- 4x USB 2.0
- DVI
LAN 10/100/1000
Audio
OS: Windows 8.1. Pro
záruka - 3 roky

Server - 1ks
Server hardware
Provedení - Tower
CPU – Xeon 2,5 Ghz
RAM – min 16GB
HDD – min 1TB SFF 10K SAS v RAID 5 d možností dalšího rozšíření
Redundantní zdroj
Vzdálený dohled
Kompatibilní s VMware ESXi 5.x a vyšší
záruka NBD 3 roky s možností Post Warranty služby.
Server software
W2012 R2
Exchange 2012/2010
Device Cal pro Exchange

Tiskárna 1 - 1ks
Barevna tiskarna
Multifunkce (Tiskarna/Scanner/Kopirka)
Duplexni tisk
Duplexni scan/kopirka
Automaticky podavac dokumentu
Rychlost barevneho tisku:
Profi rezim: 36 str./min
Ethernet pripojeni
Wi-Fi pripojeni

Tiskárna 2 - 1ks
Laser – Color A4
rychlost tisku 20str/min
připojení – USB,LAN,WiFi

Skartovačka - 1ks
Stupeň bezpečnosti 1 – 2
Zásobník na papír určený ke skartaci (automatické podávání)
Objem odpadní nádoby 20 – 35 l
Zpracování náhodně vložených sponek ze sešívačky
Skartování min 6 listů najednou
Tlačítko zpětného chodu
Signalizace plné odpadní nádoby







Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 350 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 350 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
MČ Praha 14
1073
198 21
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. b) zákona prokáže dodavatel předložením živnostenského oprávnění pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto výběrového řízení, případně výpisu ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá. Relevantním oprávněním k podnikání se má na mysli zejména: Zprostředkování obchodu a služeb, Velkoobchod a maloobchod.
Profesní kvalifikační předpoklady prokazuje uchazeč předložením příslušných dokladů. Zadavatel upozorňuje, že se nesmí jednat o informativní výpisy pořízené na internetu.
Technické kvalifikační předpoklady
Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 56 odst. 1 písm. a) zákona.
Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu významných dodávek poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být: a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu b) od této soby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Seznam významných služeb obdobného charakteru dle výše uvedené specifikace, který musí obsahovat alespoň: název, stručný popis, cenu a dobu poskytování služeb s uvedenými přílohami. Seznam významných služeb bude podepsán osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Dále uchazeč také předloží osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto zakázek. Součástí osvědčení v souladu s § 56 odst. 1 písm. a) zákona dále musí být cena díla, doba a místo provádění prací a prohlášení, že práce byly provedeny řádně a odborně, dále zde musí být uveden kontakt na objednatele.
2 zakázky obdobného charakteru, každá v minimální výši plnění 300.000 Kč bez DPH. Pokud byla obdobná zakázka plněna ve sdružení, uchazeč je povinen prokázat, v jakém rozsahu (věcném) se na celkovém objemu zakázky podílel, a to minimálně formou čestného prohlášení.
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
rámcová kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

13.07.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



29.07.2015 10:00:00
1
5,00
50,00
5
5
Informace, které budou uchazečům v průběhu aukce poskytovány








Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Martina Mezenská v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Městská část Praha 14
Doručeno: 25.06.2015 14:57:48

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 25.06.2015 15:07 Martina Mezenská 29.06.2015 08:08 Martina Mezenská právě zobrazena
1 25.06.2015 14:14 Martina Mezenská 25.06.2015 15:07 Martina Mezenská

Kontextová navigace