Domů  /  Zadávací řízení  /  Zhotovení 2ks knihoven pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Moravský zemský archiv v Brně
IČO: 70979146

Sídlo/místo podnikání:
Palachovo náměstí 723/1
625 00  Brno

Kontaktní osoba:
: Ing. Vítězslav Dvořák
: dvorakv@mza.cz
: +420533317364
: investiční referent

Specifikace VZ

Název VZ: Zhotovení 2ks knihoven pro SOkA Třebíč
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00025034

15.06.2015 10:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vítězslav Dvořák
dvorakv@mza.cz
+420533317364
investiční referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zhotovení 2ks knihoven pro SOkA Třebíč
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Vítězslav Dvořák
dvorakv@mza.cz
+420533317364
investiční referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o zhotovení 2 ks knihoven. Jedná je rohová sestava, druhá rovná sestava. Materál lamino 18 mm, hrany abs 2mm vč. montáže v místě dodání a dopravy.
Položky předmětu VZ
Knihovny
39155000-3 - Nábytek pro knihovny
39155000-3 - Nábytek pro knihovny
Jedná se o zhotovení 2 ks knihoven. Jedná je rohová sestava, druhá rovná sestava. Materál lamino 18mm, hrany ABS 2mm vč. montáže v místě dodání a dopravy.
barva dle vzorníku
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Třebíč
Na Potoce
21/23
67401
Česká republika
Další místa plnění
Moravské Budějovice
Tovačovkého sady
186
67602
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením nebo kopií
čestným prohlášením nebo kopií
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o dílo, uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

10.08.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Obchodní podmínky pro poskytnutí služeb Zadavatel jako součást této výzvy předkládá obchodní podmínky, které jsou pro veřejnou zakázku vymezeny ve formě a struktuře návrhu smlouvy. Uchazeč do návrhu smlouvy doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikaci a nabídkovou cenu a popřípadě další údaje) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Zadavatel bude akceptovat smlouvu podepsanou zaručeným elektronickým podpisem (podpis nabídky není podpisem smlouvy) nebo fyzický podpis smlouvy a její následné naskenování. Česky psaná nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Zadavatel je oprávněn zrušit řízení do doby uzavření smlouvy bez uvedení důvodu.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


03.08.2015 10:00:00
Moravské Budějovice
Tovačovského sady
126
67602
Česká republika
Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ing. Vítězslav Dvořák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Moravský zemský archiv v Brně
Doručeno: 24.07.2015 11:28:57

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Vítězslav Dvořák
Vydáno pro (O - organizace): Moravský zemský archiv v Brně [IČ 70979146]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 24.7.2015 11:13:12
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 2

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 24.07.2015 11:03 Vítězslav Dvořák 24.07.2015 11:12 Vítězslav Dvořák právě zobrazena
3 15.07.2015 13:25 Radim Kovář 24.07.2015 11:03 Vítězslav Dvořák
2 15.07.2015 13:17 Radim Kovář 15.07.2015 13:25 Radim Kovář
1 15.06.2015 10:19 Radim Kovář 15.07.2015 13:17 Radim Kovář

Kontextová navigace