Domů  /  Zadávací řízení  /  Centrální monitoring pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE - Vojenská fakultní nemocnice PRAHA
IČO: 61383082

Sídlo/místo podnikání:
U vojenské nemocnice 1200/1
16902  Praha

Kontaktní osoba:
: Irena Jakešová
: irena.jakesova@uvn.cz
: 973208582
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Centrální monitoring pro expektační lůžka
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00024388
Evidenční číslo: 3054/2015-ÚVN

01.06.2015 11:05:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Irena Jakešová
irena.jakesova@uvn.cz
973208582
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Centrální monitoring pro expektační lůžka
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Irena Jakešová
irena.jakesova@uvn.cz
973208582
referent
Evidenční číslo zadavatele
3054/2015-ÚVN
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodání 3 ks 5-kanálových modulárních monitorů a 1 ks centrály s displejem pro expektační lůžka na Emergency, podrobně specifikovaných v zadávací dokumentaci.

Zadavatel neposkytuje zálohy.
Splatnost faktury máme 60 kalendářních dnů ode dne doručení faktury zadavateli.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit.
Položky předmětu VZ
Pětikanálový modulární monitor s obrazovkou LCD - TFT min. 10"
33195100-4 - Monitory
33195100-4 - Monitory
viz. přiložená zadávací dokumentace

K nabídce přiložte vyplněné tabulky, krycí list nabídky a popis s vyobrazením nabízeného přístroje.
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
56 670,00
Centrála s displejem min. 17" pro 4 pacienty
33195000-3 - Systémy pro kontrolu pacientů
33195000-3 - Systémy pro kontrolu pacientů
viz. přiložená zadávací dokumentace

K nabídce přiložte vyplněné tabulky, krycí list nabídky a popis s vyobrazením nabízeného přístroje
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
36 600,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
206 610,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
U Vojenské nemocnice
1200
169 02
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

11.06.2015 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



U nabídek bude hodnoceno:

1) Cena - 70 %
2) Technické parametry - 10 %
3) Záruční podmínky - 5 % (např. délka záruční lhůty)
4) Pozáruční servis - 5 % (doba nástupu a opravy, zapůjčení náhradního přístroje, hodinová cena servisu, cena dopravy)
5) Výrobcem předepsané kontroly - 10 % (perioda, cena, cena spotřebního materiálu)
1) Cena – uchazeč získává 70 % z výsledku výrazu 2/3 * cena přístroje + 1/3 * cena spotřebního materiálu, přičemž
- cena přístroje = nejnižší nabídková cena přístroje / nabídková cena přístroje uchazeče * 100
- cena spotřebního materiálu = nejnižší nabídková cena spotřebního materiálu / nabídková cena spotřebního materiálu uchazeče * 100

2) Technické parametry – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle kvality technických parametrů, každý uchazeč získává 10 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100

3) Záruční podmínky – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle míry výhodnosti záručních podmínek, každý uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100

4) Pozáruční servis – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 0,25 * doba nástupu a opravy + 0,25 * náhradní přístroj + 0,25 * cena servisu + 0,25 * cena dopravy, přičemž
- doba nástupu a opravy = nejkratší nabízená doba / doba uchazeče * 100 (doba – nejdelší z nabízených lhůt pro nástup na opravu, opravu bez použití náhradního dílu a opravu s použitím náhradního dílu)
- náhradní přístroj = 100 při poskytnutí náhradního přístroje při opravě delší než 72 hodin, 0 v opačném případě
- cena servisu = nejnižší nabízená cena servisní hodiny / cena servisní hodiny uchazeče * 100
- cena dopravy = (1 – (cena dopravy uchazeče - nejnižší nabízená cena dopravy) /(nejvyšší nabízená cena dopravy - nejnižší nabízená cena dopravy)) * 100

5) Výrobcem předepsané kontroly – uchazeč získává 10 % z výsledku výrazu 1/3 * perioda + 1/3 * cena + 1/3 * cena materiálu, přičemž
- perioda = uchazečem nabízená perioda kontroly / nejdelší nabízená perioda kontroly * 100
- cena = (1 – (cena kontroly uchazeče - nejnižší nabízená cena kontroly) /(nejvyšší nabízená cena kontroly)) * 100
- cena materiálu = = (1 – (uchazečem nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly - nejnižší nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly) /(nejvyšší nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly)) * 100


Při shodě nabídek bude rozhodující termín dodání.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Cena
Cena






70,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Technické parametry
Technické parametry


hodnocení zadavatele




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Technické parametry – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle kvality technických parametrů, každý uchazeč získává 10 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100


Kriterium Záruční podmínky (délka záruční lhůty)
Záruční podmínky (délka záruční lhůty)


počet měsíců




5,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Záruční podmínky – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle míry výhodnosti záručních podmínek, každý uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100


Kriterium Pozáruční servis (hodinová cena servisu)
Pozáruční servis (hodinová cena servisu)






5,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Pozáruční servis – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 0,25 * doba nástupu a opravy + 0,25 * náhradní přístroj + 0,25 * cena servisu + 0,25 * cena dopravy, přičemž - doba nástupu a opravy = nejkratší nabízená doba / doba uchazeče * 100 (doba – nejdelší z nabízených lhůt pro nástup na opravu, opravu bez použití náhradního dílu a opravu s použitím náhradního dílu) - náhradní přístroj = 100 při poskytnutí náhradního přístroje při opravě delší než 72 hodin, 0 v opačném případě - cena servisu = nejnižší nabízená cena servisní hodiny / cena servisní hodiny uchazeče * 100 - cena dopravy = (1 – (cena dopravy uchazeče - nejnižší nabízená cena dopravy) /(nejvyšší nabízená cena dopravy - nejnižší nabízená cena dopravy)) * 100


Kriterium Výrobcem předepsané kontroly (cena kontroly)
Výrobcem předepsané kontroly (cena kontroly)






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Výrobcem předepsané kontroly – uchazeč získává 10 % z výsledku výrazu 1/3 * perioda + 1/3 * cena + 1/3 * cena materiálu, přičemž - perioda = uchazečem nabízená perioda kontroly / nejdelší nabízená perioda kontroly * 100 - cena = (1 – (cena kontroly uchazeče - nejnižší nabízená cena kontroly) /(nejvyšší nabízená cena kontroly)) * 100 - cena materiálu = = (1 – (uchazečem nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly - nejnižší nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly) /(nejvyšší nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly)) * 100


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.06.2015 12:10:00


Předložení vzorků


V rámci hodnocení nabídky může být uchazeč požádán o předvedení či zapůjčení zboží, které je předmětem nabídky v přiměřeném časovém termínu.
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Irena Jakešová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...
Doručeno: 01.06.2015 11:09:19

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.06.2015 11:05 Irena Čamrová 01.06.2015 11:05 Irena Čamrová právě zobrazena

Kontextová navigace