Domů  /  Zadávací řízení  /  Servery a příslušenství 2015  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Fond dalšího vzdělávání
IČO: 00405698

Sídlo/místo podnikání:
Na Maninách 20
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Jan Vodička
: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
: +420775779683

Specifikace VZ

Název VZ: Servery a příslušenství 2015
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00023694

13.05.2015 17:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Vodička
jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
+420775779683

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servery a příslušenství 2015
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jan Vodička
jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
+420775779683
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



7
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku serverů a příslušenství dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu pod označením "Servery a příslušenství 2015" - Návrh rámcové smlouvy.
Položky předmětu VZ
Servery
48820000-2 - Servery
48820000-2 - Servery
48820000-2 Servery, 30230000-4 Periferní vybavení, 30237000-9 Součásti, příslušenství a doplňky pro počítače
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
770 149,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 7 - Holešovice
Na Maninách
20
170 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 7
Na Maninách
876
7
17000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Naskenované čestné prohlášení bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno zmocněnou osobou, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
Profesní kvalifikační předpoklady
prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů
v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci
Uchazeči předloží výše uvedené doklady v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN. Výpis z obchodního rejstříku mohou uchazeči vygenerovat na portálu justice ve formě datové zprávy, která bude elektronicky podepsána kvalifikovaným systémovým certifikátem příslušného rejstříkového soudu.
Výpis ze živnostenského rejstříku mohou uchazeči vygenerovat z Informačního systému Registru živnostenského podnikání (dále jen „IS RŽP“) ve formě datové zprávy
s elektronickým podpisem IS RŽP.
Elektronické výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku ve formě datové zprávy
s elektronickým podpisem příslušné autority se považují za originály.
Technické kvalifikační předpoklady
uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé významné dodávky musí činit minimálně 100.000 Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno zmocněnou osobou, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé významné dodávky musí činit minimálně 100.000 Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno zmocněnou osobou, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé významné dodávky musí činit minimálně 100.000 Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno zmocněnou osobou, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
uchazeč předloží seznam nejméně 2 významných dodávek odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění poskytnutého uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich předmětu, rozsahu a doby plnění. Finanční objem každé významné dodávky musí činit minimálně 100.000 Kč bez DPH. Součástí tohoto seznamu budou kontaktní údaje osob, u kterých lze referenční zakázku ověřit. Seznam významných dodávek bude uchazečem předložen ve formě čestného prohlášení s uvedením zadavatelem požadovaných údajů (viz výše). Čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat za uchazeče a naskenované bude vloženo ve formátu PDF do elektronického tržiště GEMIN. Bude-li čestné prohlášení podepsáno zmocněnou osobou, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou jednat za uchazeče, která bude ve formě naskenovaného dokumentu ve formátu PDF.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
27.07.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

03.06.2015 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.06.2015 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jan Vodička v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Fond dalšího vzdělávání
Doručeno: 14.05.2015 15:23:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 21.05.2015 11:21 Jan Vodička 21.05.2015 11:21 Jan Vodička právě zobrazena
2 18.05.2015 09:52 Jan Vodička 21.05.2015 11:21 Jan Vodička zobrazit
1 13.05.2015 17:42 Jan Vodička 18.05.2015 09:52 Jan Vodička zobrazit

Kontextová navigace