Domů  /  Zadávací řízení  /  Úklidové služby v objektu MF,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO FINANCÍ
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Úklidové služby v objektu MF, ul. Legerova, Praha 1
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00023376
Evidenční číslo: č.j. MF-14037/2015/1301-1

07.05.2015 11:55:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Úklidové služby v objektu MF, ul. Legerova, Praha 1
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
č.j. MF-14037/2015/1301-1
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění pravidelných úklidových služeb v objektu Ministerstva financí, ul. Legerova 1581/69, Praha 1. Zahájení plnění požadovaných služeb se předpokládá od 1. července 2015.
Položky předmětu VZ
Úklidové služby
90919200-4 - Úklid kanceláří
90919200-4 - Úklid kanceláří
Jedná se o úklid kancelářské budovy v centru Prahy. Součástí Výzvy jsou jednotlivé přílohy, ve kterých je podrobná specifikace úklidových prací (Příloha č. 2), rozpis uklízených ploch (Příloha č. 3), časový a prostorový plán úklidových prací (Příloha č. 4).

Do nabídkového formuláře bude uvedena celková cena za poskytované služby za 24 měsíců. Do nabídkové ceny za úklid 1 m2 jednotlivých prostor musí být zahrnuty náklady na veškeré činnosti uvedené v Příloze č. 2. Nedílnou součástí nabídky bude Krycí list nabídky (Příloha č. 1).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením, které nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Vzor čestného prohlášení je součástí výzvy jako Příloha č. 5
Profesní kvalifikační předpoklady
kopií dokumentu
kopií dokumentu
Součástí nabídky budou naskenované dokumenty prokazující požadované kvalifikační předpoklady, tj. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán a doklad o oprávnění k podnikání (živnostenské oprávnění).
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech
Rozsah poskytovaných služeb bude uveden v tabulce, ve které bude uveden název společnosti včetně adresy, kde byly úklidové služby poskytovány, finanční objem za 1 rok, doba plnění, jméno a kontakt osoby, u které bude možné plnění služeb ověřit.
Tabulka bude součástí čestného prohlášení. Vzor tabulky je uveden v Příloze č. 5, která je součástí Výzvy.
Soupis min. 3 veřejných zakázek na požadované služby, z nichž minimálně 1 služba bude v rozsahu plnění min. 500 tis. Kč bez DPH za rok.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
S dodavatelem bude uzavřena smlouva o dílo na dobu dvou (2) let. Návrh smlouvy je předkládán v "needitovatelném" formátu (formát .pdf). Uchazeč v případě zájmu o veřejnou zakázku vyplní hlavičku ručně, podepíše oprávněnou osobou a předloží jako součást nabídky formou naskenovaného dokumentu.

Před podpisem smlouvy uchazeč předloží originál, nebo úředně ověřenou kopii pojistné smlouvy na pojištění odpovědnosti za škodu v minimální výši 5 mil. Kč, nebo potvrzení o uzavření pojištění v min. výši 5 mil. Kč od konkrétní pojišťovny.

Způsob a doba podání nabídky

27.05.2015 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Výhodnější bude dříve doručená nabídka.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nedílnou součástí podané nabídky bude Krycí list nabídky (Příloha č. 1), který je součástí Výzvy. Krycí list bude vyplněný ve všech položkách a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


18.05.2015 10:00:00
Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika
Místo shromáždění zájemců je ve vestibulu budovy Ministerstva financí, ulice Legerova. Pro vstup do budovy je nezbytné předložit platný průkaz totožnosti. Zadavatel si vyhrazuje právo neorganizovat žádné náhradní termíny prohlídky místa plnění. Kontaktní osobou pro organizaci prohlídky je pan Jiří Holeček, tel. 724811405, e-mail jiri.holecek@mfcr.cz
Otevírání nabídek
27.05.2015 09:31:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 12.05.2015 15:54:43

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.05.2015 11:55 Blanka Hynčíková 12.05.2015 09:26 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace