Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka tištěných knih pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO FINANCÍ
IČO: 00006947

Sídlo/místo podnikání:
Letenská 525/15
11800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Blanka Hynčíková
: blanka.hyncikova@mfcr.cz
: 257042596
: referent

Organizační útvar:
13
Kontaktní adresa:
Letenská 525/15
118 10 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka tištěných knih pro evidenci hospodaření s majetkem státu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/15/V00023149
Evidenční číslo: č.j. 20880/2015/1301-1

29.04.2015 10:35:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka tištěných knih pro evidenci hospodaření s majetkem státu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Blanka Hynčíková
blanka.hyncikova@mfcr.cz
257042596
referent
Evidenční číslo zadavatele
č.j. 20880/2015/1301-1
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o dodávku tištěných knih pro Ministerstvo financí, které slouží pro evidenci v souladu s Vyhláškou č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu. Předmětem dodávky je 5 (pět) různých knih v celkovém předpokládaném počtu, s termínem dodání postupně od doby uzavření objednávky do 31. 12. 2016. Dodavatel musí být schopen zajistit dodávku konkrétního objemu (cca 10 - 15 ks výtisků) od výzvy do 14 kalendářních dnů.
Celkový počet jednotlivých knih je stanoven na předpokládanou poptávku ze strany organizačních složek státu a státních organizací. Zadavatel si vyhrazuje možnost nedočerpat či naopak přečerpat celkové množství uvedené ve výzvě.
V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady a režie na výrobu a dodávku knih na místo plnění.
Položky předmětu VZ
kniha Rejstřík podstat
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
Formát: A4 na výšku, 225 x 305 mm rozměr knihy, 220 x 295 mm rozměr vnitřních listů
Rozsah: 200 listů (400 stran) oboustranný tisk
Materiál: potah tmavě modré plátno, výlep bílý ofset, vnitřní listy ofset 80 gr.
Barevnost: 1/1 - vnitřní listy u jednotlivých knih jsou stejné, 1/1 - titulní list
Knih. zpracování: vazba V8 - pevné desky, vrtání vnitřních listů, provlečení trikolory
Podklady: ražba stříbrná "REJSTŘÍK PODSTAT"
Text uvnitř knihy: viz vzor - Příloha č. 1. Přesné rozvržení jednotlivých předtisků vnitřních stránek bude předáno dodavateli s objednávkou.
Předpokládané množství: 28 ks - pro potřeby výběrového řízení bude v nabídkovém protokolu uvedena hodnota za 1 ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
kniha Jmenný index k rejstříku podstat
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
Formát: A4 na výšku, 240 x 305 mm rozměr knihy, 233 x 295 mm rozměr indexů, 217 x 295 mm rozměr vnitřních listů
Rozsah: 28 listů indexů, 229 listů oboustranný tisk
Materiál: potah černé plátno, výlep bílý ofset, indexy ofset 190 g., vnitřní listy ofset 80 gr.
Barevnost: 1/1 - vnitřní listy u jednotlivých knih jsou stejné, 1/1 - titulní list
Knih. zpracování: vazba V3 - pevné desky
Podklady: ražba stříbrná "JMENNÝ INDEX K REJSTŘÍKU PODSTAT"
Text uvnitř knihy: viz vzor - Příloha č. 2. Přesné rozvržení jednotlivých předtisků vnitřních stránek bude předáno dodavateli s objednávkou.
Předpokládané množství: 25 ks - pro potřeby výběrového řízení bude v nabídkovém protokolu uvedena hodnota za 1 ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
kniha Skladní kniha pro věci ve skladu
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
Formát: A3 na šířku, 455 x 305 mm rozměr knihy, 440 x 297 mm rozměr vnitřních listů
Rozsah: 220 listů (400 stran) oboustranný tisk
Materiál: potah oranžové plátno, výlep bílý ofset, vnitřní listy ofset 80 gr.
Barevnost: 1/1 - vnitřní listy u jednotlivých knih jsou stejné
Knih. zpracování: vazba V3 - pevné desky
Podklady: ražba stříbrná "SKLADNÍ KNIHA PRO VĚCI VE SKLADU"
Text uvnitř knihy: viz vzor - Příloha č. 3. Přesné rozvržení jednotlivých předtisků vnitřních stránek bude předáno dodavateli s objednávkou.
Předpokládané množství: 8 ks - pro potřeby výběrového řízení bude v nabídkovém protokolu uvedena hodnota za 1 ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
kniha Skladní kniha pro věci v trezoru
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
Formát: A3 na šířku, 455 x 305 mm rozměr knihy, 440 x 297 mm rozměr vnitřních listů
Rozsah: 220 listů (400 stran) oboustranný tisk
Materiál: potah pískové plátno, výlep bílý ofset, vnitřní listy ofset 80 gr.
Barevnost: 1/1 - vnitřní listy u jednotlivých knih jsou stejné
Knih. zpracování: vazba V3 - pevné desky
Podklady: ražba stříbrná "SKLADNÍ KNIHA PRO VĚCI V TREZORU"
Text uvnitř knihy: viz vzor - Příloha č. 4. Přesné rozvržení jednotlivých předtisků vnitřních stránek bude předáno dodavateli s objednávkou.
Předpokládané množství: 5 ks - pro potřeby výběrového řízení bude v nabídkovém protokolu uvedena hodnota za 1 ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
kniha Přehled o pohybu klíčů
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
79824000-6 - Tiskařské a distribuční služby
Formát: A3 na šířku, 455 x 305 mm rozměr knihy, 440 x 297 mm rozměr vnitřních listů
Rozsah: 220 listů (400 stran) oboustranný tisk
Materiál: potah tmavě zelené plátno, výlep bílý ofset, vnitřní listy ofset 80 gr.
Barevnost: 1/1 - vnitřní listy u jednotlivých knih jsou stejné
Knih. zpracování: vazba V3 - pevné desky
Podklady: ražba stříbrná "PŘEHLED O POHYBU KLÍČŮ"
Text uvnitř knihy: viz vzor - Příloha č. 5. Přesné rozvržení jednotlivých předtisků vnitřních stránek bude předáno dodavateli s objednávkou.
Předpokládané množství: 5 ks - pro potřeby výběrového řízení bude v nabídkovém protokolu uvedena hodnota za 1 ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Voctářova
2145
9
180 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Letenská
525
15
118 10
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka s termínem plnění do konce roku 2016 bude vystavena po vyhodnocení výběrového řízení.
Návrh smlouvy není součástí zadávacího řízení - tato informace je automaticky generována systémem e-tržiště Gemin.

Způsob a doba podání nabídky

14.05.2015 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Výhodnější bude nabídka dříve doručená.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V případě podaní nabídky uchazeče, který zaměstnává více jak 50 % osob se zdravotním postižením, bude přílohou nabídky též naskenované potvrzení Úřadu prcá ČR o této skutečnosti.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.05.2015 09:31:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Blanka Hynčíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 30.04.2015 10:07:42

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.04.2015 10:35 Blanka Hynčíková 30.04.2015 10:04 Blanka Hynčíková právě zobrazena

Kontextová navigace