Domů  /  Zadávací řízení  /  Opravy automobilů značky…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
IČO: 65349423

Sídlo/místo podnikání:
třída Kpt. Jaroše 1926/7
60455  Brno

Kontaktní osoba:
: Ing. Stanislav Macek
: stanislav.macek@compet.cz
: +420542167211

Organizační útvar:
Odbor hospodářské správy
Číslo útvaru: 410
E-mail: jiri.dobes@compet.cz
Telefon: +420542167730
Fax: +420542167112
Adresa webu: http://www.compet.cz
Kontaktní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 1926/7
60455 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Opravy automobilů značky ŠKODA vozového parku Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v letech 2015 až 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00022492

13.04.2015 12:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Stanislav Macek
stanislav.macek@compet.cz
+420542167211

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Opravy automobilů značky ŠKODA vozového parku Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže v letech 2015 až 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Stanislav Macek
stanislav.macek@compet.cz
+420542167211
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky je pravidelný servis a opravy automobilů továrního označení ŠKODA, se kterými je příslušný hospodařit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Jedná se o veškeré činnosti související s pravidelným servisními prohlídkami, údržbou a opravami těchto automobilů včetně dodávky a montáže náhradních dílů, spotřebního materiálu vč. všech tekutin, filtrů a maziv.
Položky předmětu VZ
Pravidelný servis a opravy automobilů.
50112100-4 - Opravy automobilů
50112100-4 - Opravy automobilů
Předmět plnění veřejné zakázky je specifikován a kvantifikován v následujících přílohách této výzvy k podání nabídek (dále jen: Výzvy"): a) Příloha č.1 Výzvy - „Ceník servisních prohlídek, práce a vybraných náhradních dílů" (dále také jen "Ceník"), b) Příloha č.2 Výzvy - Vzor návrhu servisní smlouvy. Do tabulky v Příloze č.1 doplní uchazeč jednotkové ceny pro jednotlivé položky servisní činnosti. Tabulka v Příloze č.1 provede výpočet Celkové ceny vč. DPH = Nabídkové ceny. Celková cena vč. DPH je jediným hodnotícím kritériem, uchazeč ji zapíše do nabídkového formuláře elektronického tržiště.
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je 24 měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

území okresu "Brno - město"
určí uchazeč
určí uchazeč
určí uchazeč
určí uchazeč
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením nebo kopií dokladu - výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, ne starší než 90 dnů ke dni podání nabídky,
čestným prohlášením nebo kopií dokladu - o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech.
Seznam významných služeb (dále také jen "zakázka" nebo "zakázek") poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech- uchazeč uvede celkový finanční objem plnění realizované zakázky a termín zahájení a ukončení realizace zakázky(alespoň měsíc a rok). Uchazeč uvede stručný popis obsahu zakázky. Jsou požadovány zakázky: pravidelný servis a opravy osobních automobilů.
Uchazeč prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení (naskenováno ve formátu pdf) podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a obsahujícího údaje požadované zadavatelem v předcházející odstavci této výzvy k podání nabídek "Rozsah požadovaných informací a dokladů". Přílohou tohoto "Seznamu významných služeb" - která bude předkládána až vybraným uchazečem před podpisem smlouvy - budou kopie dokladů: osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení vydané jinou osobou od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.
Minimální úroveň pro splnění technického kvalifikačního předpokladu je stanovena předložením Seznamu 3 významných zakázek poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, kde finanční hodnota zakázky poskytnutá jednomu objednateli musí být u každé z těchto zakázek nejméně 150tis. Kč. bez DPH. Za zakázku pro prokázání technického kvalifikačního předpokladu lze považovat také více dílčích zakázek poskytnutých jednomu objednateli v jednom kalendářním roce při celkovém součtu plnění těchto zakázek 150tis. Kč bez DPH.
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
uzavřená podle § 1746/2 zákona č. 89/2012 Sb.. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

14.05.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Povinnou součástí nabídky je:
a) Vyplněná Příloha č.1 -"Ceník", do tabulky v této Příloze č.1 uchazeč doplní své jednotkové ceny a tabulka provede výpočet nabídkové ceny= Celková cena v Kč vč. DPH, kterou uchazeč zapíše do nabídkového formuláře el. tržiště. Vyplněnou Přílohu č.1 "Ceník" uchazeč přiloží k nabídce.

b) Návrh servisní smlouvy (dále také jen"Smlouva"), ve které uchazeč doplní své identifikační údaje, adresu místa plnění veřejné zakázky, cenu za plnění veřejnézakázky v členění dle odstavce 5.1. Smlouvy, Smlouva bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeč, naskenována do formátu pdf a přiložena k nabídce.

c) Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů (naskenovány do formátu pdf a přiloženy k nabídce).

d) čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, ve kterém uchazeč prohlašuje, že je autorizovaným servisem vozů značky Škoda a má podepsánu servisní smlouvu se společností ŠKODA AUTO a.s., naskenováno do formátu pdf a přiloženo k nabídce.

Vyplněná a podepsaná Příloha č.1 -"Ceník" je zároveň Přílohou č.1 Smlouvy. Údaje v doplněném Návrhu servisní smlouvy a v ostatních částech nabídky musí být ve vzájemném souladu. Nabídka, která nebude splňovat požadavky zadavatele, nebude zahrnuta do hodnocení - bude vyřazena a zadavatelem vyloučena z účasti v zadávacím řízení.

Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu kdykoli zrušit, v takovém případě zadavatel uveřejní tuto skutečnost vč. odůvodnění v e-tržišti.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Příloha č.2 Smlouvy - "Seznam pověřených osob objednatele" bude zadavatelem předložena k podpisu až vybranému uchazeči spolu s uzavřením Smlouvy.
Stanislav Macek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad pro...
Doručeno: 04.05.2015 13:59:06

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 04.05.2015 12:46 Stanislav Macek 04.05.2015 12:46 Stanislav Macek právě zobrazena
3 04.05.2015 10:45 Stanislav Macek 04.05.2015 12:46 Stanislav Macek
2 04.05.2015 10:38 Stanislav Macek 04.05.2015 10:45 Stanislav Macek
1 13.04.2015 12:11 Stanislav Macek 04.05.2015 10:38 Stanislav Macek

Kontextová navigace